کد خبر : 1802385 | 14 دی 1400 ساعت 23:31 | 46.6K بازدید | 7 دیدگاه

ستاره بلژیکی تغییر موضع داد؛

عذرخواهی غلیظ لوکاکو؛ قول می‌دهم جبران کنم!

روملو لوکاکو، ستاره بلژیکی چلسی در مصاحبه ای از هواداران این تیم بابت حواشی اخیر عذرخواهی کرد.

عذرخواهی غلیظ لوکاکو؛ قول می‌دهم جبران کنم!

به گزارش "ورزش سه"، روملو لوکاکو در روزهای اخیر و بعد از مصاحبه جنجالی خود به شدت تحت فشار بوده و حتی دیدار حساس چلسی مقابل لیورپول را از دست داد. حالا روملو لوکاکو در مصاحبه ای از تمامی عوامل باشگاه عذرخواهی کرده و تاکید کرد در ادامه فصل بهترین عملکرد خود را برای این تیم ارائه خواهد داد.

 

روملو لوکاکو گفت: "نیازی نیست که هواداران تعهد من را زیر سوال ببرند. حضور چلسی مساوی با موفقیت است و فکر می کنم همه بازیکنانی که به اینجا می آیند برنده هستند. من علاقه خاصی به این باشگاه دارم و می خواهم سال ها با چلسی به موفقیت برسم و همچنین به همین دلیل قراردادی پنج ساله امضا کردم.

 

1679007

 

فکر می کنم باید در پیامم خیلی واضح تر صحبت می کردم و این مصاحبه در واقع خداحافظی با هواداران اینتر بود، نه بی احترامی به هواداران چلسی، باشگاه، مالک، هم تیمی ها و سرمربی، زیرا آنها تلاش زیادی کردند تا من را به اینجا برگردانند. من از زمانی که چلسی را ترک کردم در ماموریت بودم و حالا من کاملا ناامیدی هواداران را درک می کنم.

 

اکنون این وظیفه من است که تعهدم را 100 درصد نشان دهم و این کار را در هر دیداری انجام خواهم داد. خشم هواداران چلسی را کاملا درک می کنم. فکر می کنم باید در مصاحبه ام خیلی واضح تر حرف می زدم.

 

تمایل به بازی برای بارسلونا، رئال مادرید یا بایرن مونیخ؟ منظور من از آن این بود که بچه‌ها رویایی برای بازی در این باشگاه‌های فوتبال دارند، اما تیم رویایی من باشگاه چلسی بود. من در 18 سالگی به لندن آمدم، اما شرایط آنقدرها خوب پیش نرفت و حالا در 28 سالگی به اینجا برگشتم و فکر می کنم این سال های اصلی زندگی ام است.

 

1656329

 

از اینکه هواداران را رنجاندم واقعا ناراحت و متاسفم هستم. اکنون وظیفه من این است که اعتماد شما را بازگردانم. من تمام تلاشم را می کنم تا هر روز در زمین تمرین و در هر مسابقه ای تعهد خود را نشان دهم. باید صادق باشم و اعتراف کنم هم تیمی هایم کمک زیادی به من کردند تا اطمینان یابند من اینجا شرایط خوبی دارم. در حال حاضر تنها دلم برای خانواده ام تنگ شده است.

 

مادرم و دو پسرم در خانه هستند و من بیشتر از همه دلتنگشان می شوم، اما آنها نیز به زودی به اینجا نقل مکان می کنند و امیدوارم بعد از آن بتوانم کمی بیشتر از زندگی لذت ببرم. من کاملا ناراحتی هواداران را درک می کنم و خطاب به سرمربی، هم تیمی‌هایم و به هیئت مدیره می گویم که فکر می‌کنم لحظه مناسبی برای این مصاحبه نبود. من می خواهم از این اتفاق به بهترین شکل بهره برده و اطمینان حاصل کنم که در بازی های پیش رو پیروز می شویم و بهترین عملکرد را ارائه می دهیم."

 

1656307

دیدگاه‌ها