کد خبر : 1802424 | 15 دی 1400 ساعت 11:16 | 40.6K بازدید | 88 دیدگاه

حکم باب میل شما نباشد، نباید هجوم بیاورید

پاسخ دادرس به صحبتهای حمید مطهری

مهدی دادرس عضو کمیته استیناف می گوید که باشگاه پرسپولیس نباید برای آنها تعیین تکلیف کند.

پاسخ دادرس به صحبتهای حمید مطهری

به گزارش "ورزش سه"، طی چند روز گذشته صحبت ها و مجادلات لفظی میان مهدی دادرس عضو کمیته استیناف و حمید مطهری مربی پرسپولیس به وجود آمده بود. دادرس در واکنش به اعتراضات پرسپولیسی ها گفته بود: پرونده گل‌گهر به پرسپولیس چه مربوط است؟ سه تیم دیگر به بازیکن یک تیم دیگر اعتراض کرده‌اند و حالا پرسپولیس اعتراض می‌کند؟ این تیم چه نقشی دارد؟  سال گذشته که پرسپولیس خارج از زمین 3 امتیاز را از سپاهان گرفت مگر استقلال و سایر باشگاه‌ها بیانیه دادند؟ چطور آنجا که به نفع‌تان شد، شنگول شدید و از این حرف‌ها نبود؟ آن زمان استیناف بیدار بود؟ وجدان‌ها آگاه بود چون به‌نفع شما رای داده شد؟

 

این صحبت های عضو کمیته استیناف، با واکنش مربی پرسپولیس همراه شد. دادرس صبح امروز با حضور در برنامه سلام صبح بخیر در مورد اختلاف نظرش با پرسپولیسی ها و برخی موضع گیری ها گفت: آنها همواره از کلمه باید در قبال ما استفاده می کردند. (که باید کمیته استیناف زودتر حکم را صادر کند) بایدی وجود ندارد. ما یک کمیته مستقل و قضایی هستیم. این ما هستیم که می گوییم شما باید چکار کنید. دوستان باید متوجه باشند و احساسات خود را کنترل کنند. این درست است که هوادار زیاد دارید، زورتان هم زیاد است ولی نباید به یک قوه انضباطی که حکم قضایی می دهد، فشار بیاورید. من به آن دوستان، خیلی دوستانه گفتم نباید به ما فشار بیاورید.

 

عضو کمیته استیناف درباره صحبت های حمید مطهری مربی پرسپولیس که گفته است "اگر آقای دادرس، دادرس فوتبال ایران است، وای به حال بقیه فوتبال ما"، پاسخ داد: من جواب ایشان را نمی دهم چون مهم نیست. من یک فلش بک بزنم، دو نفر از عوامل پرسپولیس چند سال پیش دو پرونده سنگین 5 سال محرومیت داشتند. یکی از آنها آقای افشین پیروانی سرپرست پرسپولیس و دیگری اسماعیل بیگی رئیس کانون هواداران این تیم بود. همان زمان منِ دادرس که از او دادرسی ندیده اید، از سمت کمیته استیناف مستقلا وارد شد و دید که حکم سنگین است و رأی به تبرئه شدن آنها داد. 

 

وی صحبت هایش را اینگونه ادامه داد: آن زمان دادرس، دادرس بود؟ ما نمی توانیم پرونده ای را تشدید کنیم. یا باید حکم را تأیید کنیم، یا تخفیف بدهیم یا تبرئه کنیم. ما دیدیم حکم سنگین است و تبرئه کردیم. چطور آن زمان دادرس، دادرس بود؟ اینکه حکم باب میل شما نیست نباید هجوم بیاورید. من به آقای مطهری توصیه می کنم که ایشان باید هم ذهنش مطهر باشد و هم گفتارش. گفتم که این صحبت ها روی ما اثر نمی کند ولی به ما آرامش بدهید، حکم دقیق تر و درست تر صادر می شود.

دیدگاه‌ها