کد خبر : 1802428 | 15 دی 1400 ساعت 11:23 | 6.8K بازدید | 2 دیدگاه

کاظمی: به بچه‌ها حق می‌دهم، یک ریال هم نگرفته‌اند

حسین کاظمی می‌گوید که امروز همه چیز برای تمرین آماده بود اما بازیکنان در محل تمرین حاضر نشدند.

کاظمی: به بچه‌ها حق می‌دهم، یک ریال هم نگرفته‌اند

به گزارش ورزش سه، شاگردان علیرضا منصوریان که با گذشت سیزده هفته از لیگ برتر هنوز دریافتی نداشتند، امروز هم برای دومین روز متوالی در تمرینات حاضر نشدند و در انتظار بهتر شدن شرایط خود هستند.

 

حسین کاظمی در گفتگویی در این خصوص توضیح داد: اتفاقی نباید می‌افتاد و افتاد و بچه های تیم با توجه به اینکه سیزده هفته از لیگ گذشته و یک هفته جام حذفی و با عرق و تعصبی که به تیم و مردم آبادان دارند، به حق سر تمرینات حاضر نشدند. 

 

مربی نفت آبادان با اشاره به فشاری که بخاطر این اعتصاب روی علیرضا منصوریان وارد شده، ادامه داد: ما همه وسایل لازم برای تمرین را آماده کردیم اما بچه ها نیامدند و فکر می‌کنم این برای آقای منصوریان هم خیلی سنگین تمام شده و از لحاظ روحی و عصبی به هم ریختند ولی باید به بچه ها هم حق داد؛ با توجه به اینکه معیشت زندگی‌شان به هم خورده سر تمرین حاضر نشدند.

 

کاظمی در پایان ضمن درخواست از مسئولان برای رسیدگی به وضعیت این تیم بیان کرد: تیم ریشه دار صنعت نفت آبادان نباید به مسائل این چنینی دچار شود و اتفاقاتی که برای تیم های پاس همدان و پاس تهران افتاد برای این تیم اتفاق بیفتد. از تمام مسئولان می‌خواهم نسبت به این تیم مقداری واقع بینانه تر نگاه کنند چون شادی مردم این شهر فقط فوتبال است و اگر بتوانند نسبت به این تیم مهربان تر باشند، هم می‌توانند مردم را شاد کنند و هم برای جوان هایی که به ورزش روی آوردند شرایط بهتری را به وجود بیاورند.

دیدگاه‌ها