کد خبر : 1802441 | 15 دی 1400 ساعت 12:43 | 5.4K بازدید | 4 دیدگاه

با تساوی در دیدار هفته دوازدهم

تیم سابق شفر ترمز الدحیل را کشید

از بازیهای هفته دوازدهم لیگ ستارگان قطر، الدحیلی ها موفق نشدند به نتیجه ای بهتر از تساوی یک بر یک برابر تیم الخور دست پیدا کنند.

تیم سابق شفر ترمز الدحیل را کشید

به گزارش "ورزش سه"، تیم الدحیل را باید نزدیک ترین رقیب به السد برای رسیدن به قهرمانی دانست، تیمی که در بازی شب گذشته خود دو امتیاز مهم را از دست داد تا اختلاف امتیازش با رقیب دیرینه به عدد ۵ برسد. 

 

سرخپوشان در این بازی که از بازیهای هفته دوازدهم لیگ ستارگان قطر محسوب می‌شد برابر تیم الخور به تساوی یک بر یک رسیدند و نکته جالب درباره تیم الخور اینکه سرمربی آلمانی و سابق استقلالی‌ها یعنی وینفرد شفر پیش از این هدایت الخور را برعهده داشت که به دلیل نتایج ضعیف از هدایت این تیم کنار گذاشته شد و پس از جدایی او، این تیم توانسته است نتایج نسبتا خوبی را کسب کند.

 

درباره گل ها و گلزنان دو تیم در دیدار شب گذشته نیز باید گفت در ابتدا نام تائه هی، ستاره کره‌ای الدحیلی ها در حالی که تنها ٧ دقیقه از بازی گذشته بود موفق شد به دروازه حریف برسد و اولین گل بازی را برای سرخ پوشان به ثمر برساند. اما این تنها اتفاق دیدار این دو تیم در نیمه اول نبود چرا که اسماعیل الحداد در دقیقه ٣٢ دروازه الدحیل را باز کرد تا پیش از پایان ۴۵ دقیقه اول، بازی مساوی شود. 

 

نکته عجیب در باره نتیجه این بازی اینکه پس از گلزنی تیم الخور در دقیقه ۳۲ نیمه اول تا پایان بازی، دیگر هیچ کدام از دو تیم موفق نشدند و به دروازه حریف برسند و در نتیجه بازی با همان دو گلی که در نیمه اول به ثمر رسیده بود به پایان رسید. با این حساب تیم الدحیل توانست ۲۵ امتیازی شد و همچنان در رده دوم جدول رده بندی به کار خود ادامه دهد، در سوی دیگر اما اوضاع برای شاگردان وینفرد شفر وخیم تر از این حرف هاست چرا که آنها با این تساوی ٨ امتیازی شدند و در رده یازدهم جدول دوازده تیمی لیگ ستارگان قطر قرار گرفتند.

دیدگاه‌ها