کد خبر : 1802486 | 15 دی 1400 ساعت 18:00 | 24.5K بازدید | 9 دیدگاه

سه برابر سخت‌تر شده ولی

واضح است که می‌توانیم دوباره رئال را حذف کنیم

دروازه بان آلکویانو معتقد است بار دیگر می توانند رئال را از کوپا دل ری حذف کنند.

واضح است که می‌توانیم دوباره رئال را حذف کنیم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید فصل گذشته با شکست از تیم دسته سومی آلکویانو از کوپا دل ری حذف شد و همه را شگفت زده کرد. ابتدا ادر میلیتائو بود که رئال را پیش انداخت ولی دقیقه 80 میزبان موفق به زدن گل تساوی شد. کار به وقت های اضافه کشید و دقیقه 110 یک بازیکن آلکویانو هم اخراج شد اما در میان تعجب، تیم 10 نفره در دقیقه 115 به گل دوم رسید و در نهایت توانست رئال را حذف کند. بسیاری معتقدند آن بدترین شب مربیگری زین الدین زیدان در رئال بود.

 

 

1680027

 

 

یک سال بعد بار دیگر این دو تیم در یک شانزدهم نهایی کوپا دل ری به یکدیگر برخورد کرده اند و کهکشانی ها فرصت انتقام دارند. ستاره آلکویانو در آن بازی کسب نبود جز "خوزه خوان"، گلر 42 ساله این تیم که یک تنه بارها شانس های گلزنی را از رئال گرفت.

 

 

1680028

 

 

خوان در مصاحبه با آاس گفت:« چندین بار تکرار بازی را دیده ام و باید بگویم که چنین دیدارهایی برای همیشه در تاریخ ثبت می شود و همیشه از شما یاد خواهد شد. تیم از برخورد دوباره با رئال خوشحال است و البته که کمی فشار نیز روی خودمان حس می کنیم. رویارویی دوباره با رئال مثل یک پاداش برای ما بود.

 

 

1680026

 

 

واضح است که می توانیم یک بار دیگر رئال را حذف کنیم ولی معتقدم اگر سال گذشته کارمان دو برابر سخت بود، امسال سه برابر سخت خواهد بود چون رئال دیگر می داند که کار ساده ای نخواهد داشت و انگیزه بازیکنانش مضاعف شده است. از فهرست رئال می توان فهمید که ما را کاملا جدی گرفته اند و این یک افتخار محسوب می شود. انگیزه و اشتیاق ما نیز دو برابر شده است. رئال بدون شک شانس اول است ولی هیچ تیمی از لحاظ انگیزه و شوق نمی تواند به پای ما برسد.»

 

 

دیدگاه‌ها