کد خبر : 1802531 | 15 دی 1400 ساعت 19:30 | 39.4K بازدید | 1 دیدگاه

رویایی که تعبیر نشد؛

این آخرین فرصت پدیده رئال مادرید است!

آندری لونین، دروازه بان جوان و اوکراینی رئال مادرید شرایط چندان خوبی را در این باشگاه تجربه نمی کند.

این آخرین فرصت پدیده رئال مادرید است!

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای ابتدایی انتقال آندری لونین به رئال مادرید به نظر می رسید این باشگاه صاحب یک سنگربان آینده دار و جوان شده، اما او در سال های اخیر چندان فرصت بازی نداشته و به ندرت نامی آندری لونین درون دروازه شنیده ایم.

 

کارلو آنچلوتی در اوایل فصل چند مقطع اعلام کرد که آندری لونین در این فصل چند برای در ترکیب قرار خواهد گرفت. با این حال و در سال 2022، هنوز این اتفاق برای دروازه بان 22 ساله اوکراینی رخ نداده و یک سال از آخرین بازی او برای رئال مادرید می گذرد.

 

1680143

 

از زمان انتقال به رختکن رئال مادرید در تابستان 2020، لونین تنها در یک مسابقه در جام حذفی بازی کرده و در واقع آمار او 471 روز و فقط یک شب با خاطره ناگوار بوده است. اما حدود یک سال پیش لونین در دیدار مقابل آلکویانو نیز در ترکیب ثابت قرار داشت و رئال مادرید در آن مسابقه مغلوب شد. لونین تنها شاهد نواخته شدن سه شوت به سمت دروازه اش بود و دو گل دریافت کرد تا یکی از مقصران حذف غیرمنتظره این تیم لقب بگیرد.

 

کارلو آنچلوتی روز سه‌شنبه در مورد نیمکت نشینی های لونین گفت: "به او گفته‌ام که به دلیل کیفیتی که دارد، شایسته حضور بیشتر در ترکیب است. اما او به زودی کیفیت خود را نشان خواهد داد و من مطمئن هستم که در لونین در دوران ای حرفه خود موفق خواهد شد. او فردی واقعا حرفه ای است."

 

رئال مادرید در این دیدار دنی کارواخال و گرت بیل را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد، تیبو کورتوا، کریم بنزما، لوکا مودریچ و مندی استراحت می کنند،  لوکا یوویچ کرونا گرفته و وینیسیوس نیز به تازگی از شر ویروس کرونا خلاص شده است. پس حالا نوبت استفاده از دیگر بازیکنان رئال مادرید فرا رسیده است.

 

1680142

 

پدرو جارو، سرمربی سابق لونین در اوکراین در مورد موقعیت این سنگربان می گوید: "شرایط پیچیده است، اما من می دانم که او تسلیم نشده است. لونین هنوز جوان است و فرهنگ شرق اروپا به او یاد داده باید همیشه بیشتر از قبل تلاش کند."

 

از زمانی که رئال مادرید در سال 2018 با مبلغ 8.5 میلیون یورو لونین را از زوریا اوکراین به عنوان در مسیر سیاست جوان گرایی خود به خدمت گرفت، او تنها 33 بازی از ابتدا انجام داده و اغلب نیمکت نشین بوده است.

 

البته کارلو آنچلوتی پیش از این نیز تجربه داشتن دو دروازه بان خوب در رئال مادرید را داشته و از دیپلماسی برای جلب رضایت هر دو استفاده کرده است. در سال 2014 او ایکر کاسیاس و دیگو لوپز را همزمان در اختیار داشته و از اولی در لیگ قهرمانان و دومی در بازی های اسپانیا استفاده کرد.

 

1680140

 

همچنین در سال های اخیر و در رئال مادرید  رقابت بین کیلور ناواس- کیکو کاسیا و تیبو کورتوا- آرئولا نیز وجود داشته و بارها این تیم دو دروازه بان باکیفیت در اختیار داشته است.

 

حالا امشب و بعد از حدود یک سال، دوباره آندری لونین در ترکیب رئال مادرید در مقابل آلکویانو قرار خواهد گرفت. از زمان حضور یرزی دودک در این باشگاه در فصل 2009/10، هرگز دروازه بان دوم رئال مادرید اینقدر کم بازی نکرده و آندری لونین حالا می تواند بعد از حضور در ترکیب تیمش در مسابقه امشب، بهتر در مورد آینده خود به نتیجه برسد.

دیدگاه‌ها