کد خبر : 1802542 | 15 دی 1400 ساعت 19:59 | 14.5K بازدید | 8 دیدگاه

پیولی: در ژانویه فقط به دنبال یک بازیکن خواهیم بود

استفانو پیولی، سرمربی میلان مدعی شد این تیم به دنبال کسب امتیازات بیشتر نسبت به فصل گذشته است.

پیولی: در ژانویه فقط به دنبال یک بازیکن خواهیم بود

به گزارش "ورزش سه"، روسونری در اواخر سال 2021 دچار افت شده و صدر جدول را به اینتر واگذار کرد و حالا سال جدید برای میلان با دیداری دشوار در مقابل رم آغاز خواهد شد. استفانو پیولی، سرمربی باتجربه میلان در کنفرانس خبری قبل از این دیدار اعلام کرد این باشگاه در بازار زمستانی تنها به دنبال خرید یک مدافع خواهد بود و نیاز دیگری برای تقویت ترکیب ندارد.

 

استفانو پیولی گفت: "تعطیلات کریسمس به ما کمک کرد تا استراحت کنیم و در تمرینات نیز تلاش کنیم. اگرچه برخی از بازیکنان در وضعیت خیلی خوبی قرار ندارند، اما به زودی آنها نیز به مرز آمادگی می رسند. ما می‌خواهیم تا جایی که ممکن است در بازی های پیش رو پیروز شده و امتیاز بیشتری نسبت به فصل گذشته کسب کنیم، بنابراین این یعنی نیمه دوم فصل با سرعت بسیار بالا.

 

1675188

 

آیا از فردا تعقیب اینتر را شروع می کنیم؟ بله. من تیمی را می بینم که تشته موفقیت است. ما این فشار را روی خودمان ایجاد کردیم، زیرا تیمی جاه طلب هستیم و باید در هر بازی خودمان را ثابت کنیم. شرایط رم هم از نظر فنی و هم از نظر روحی متفاوت است و ژوزه مورینیو کار بزرگی در این باشگاه انجام داده است. این سه امتیاز مهم است و ما به دنبال کسب پیروزی خواهیم بود. سیستم ما برای حریف قابل پیش بینی نیست وما آماده ایم که در صورت لزوم، شرایط را تغییر دهیم.

 

فعالیت میلان در فصل زمستان؟ مصدومیت کیائر ما را مجبور کرده روی دفاع تمرکز کنیم، اما من هیچ درخواست دیگری نداشته‌ام و فکر می‌کنم ترکیب همین حالا نیز کامل است. ما به دنبال یک مدافع کامل هستیم، بازیکنی که بتواند در مورد موقعیت‌های تک به تک خوب عمل کرده، شجاع باشد و بتواند از عقب حملات را طراحی کند. من مطمئن هستم که گزینه مناسب را پیدا خواهیم کرد.

دیدگاه‌ها