کد خبر : 1802601 | 16 دی 1400 ساعت 11:45 | 34.1K بازدید | 23 دیدگاه

این رئال مادرید کاملا متفاوت بود (عکس)

رئال مادرید در مسابقه‌ای که عملکرد چندان جذابی نداشت موفق شد با شکست آلکویانو به مرحله بعدی کوپا دل ری صعود کند.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید سال گذشته یک حذف تلخ و باورنکردنی را از رقابت های کوپا دل ری تجربه کرد؛ جایی که آن‌ها در برابر تیم ناشناخته آلکویانو قرار گرفتند. در آن زمان زین الدین زیدان هدایت لوس بلانکوس را برعهده داشت و رئال مادرید نهایتاً در عین ناباوری از حریف خود شکست خورد و از صعود به مرحله بعدی کوپا دل ری بازماند.

 

اما چندی پیش قرعه کشی فصل جدید رقابت‌های کوپا دل ری برگزار شد و در اتفاقی جالب رئال مادرید دوباره با آلکویانو برخورد کرد. در کنفرانس خبری پیش از مسابقه کارلو آنچلوتی تاکید کرده بود که آنها نباید حریف خود را دست‌کم بگیرند و شکست در بازی سال گذشته را به یاد داشته باشند.

 

رئال مادرید دیشب مقابل آلکویانو قرار گرفت و نهایتاً موفق شد حریف خود را در یک بازی سخت با نتیجه 3-1 شکست دهد. همانطور که کارلو آنچلوتی در نشست خبری بعد از بازی تاکید کرده بود، رئال نمایش با کیفیتی از خود ارائه نداد. البته سرمربی ایتالیایی از پیروزی و جنگیدن تیمش ابراز رضایت کرده بود.

 

در همین راستا نشریه‌ آاس اسپانیا در شماره امروز خود به برد دیروز رئال مادرید اشاره کرده است. آاس با تیتر "شانس بیشتر، فوتبال کم‌تر"  به عملکرد نه چندان قابل قبول رئال‌مادرید در مسابقه دیشب پرداخته است.

 

 

1680255

دیدگاه‌ها