کد خبر : 1802614 | 16 دی 1400 ساعت 16:18 | 5.4K بازدید | 1 دیدگاه

بحران کرونا در بایرن؟ آن‌ها هنوز لوا و مولر را دارند

آدی هوتر، سرمربی مونشن گلادباخ معتقد است که با وجود بحران کرونا در بایرن‌مونیخ آنها کار دشواری برابر این تیم پیش رو خواهند داشت.

بحران کرونا در بایرن؟ آن‌ها هنوز لوا و مولر را دارند

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ فردا شب به مصاف گربه‌سیاه خود خواهد رفت. جایی که شاگردان یولیان ناگلزمان در ورزشگاه آلیانس آره‌نا میزبان مونشن‌گلادباخ خواهند بود. بایرن در سه بازی قبلی اخیر خود مقابل این تیم به پیروزی نرسیده و اخیراً گلادباخ در جام حذفی با پیروزی باورنکردنی 5-0 حذف پر افتخار ترین تیم فوتبال آلمان را رقم زد.

 

اما قطعاً بایرن مونیخ در مسابقه فردا شب نیز کار بسیار دشواری پیش رو خواهد داشت چرا که طی روزهای اخیر تست کرونای چند ستاره کلیدی این تیم مثبت شده و این موضوع می تواند روی عملکرد شاگردان یولیان ناگلزمان در برابر گلادباخ تأثیرگذار باشد. البته شایعاتی درباره احتمال به تعویق افتادن این بازی نیز شنیده می‌شود اما هنوز فدراسیون فوتبال آلمان در این باره تصمیمی نگرفته است.

 

 

1675015

 

 

با این حال آدی هوتر، سرمربی گلادباخ معتقد است که آنها همچنان مقابل بایرن کار سختی پیش رو خواهند داشت. او گفت: " آنها هنوز لواندوفسکی، مولر و گنابری را در اختیار دارند و همه آنها از کیفیت زیادی برای ایجاد تغییر در یک بازی برخوردار هستند. ما طبق معمول خود را برای یک بازی آماده می کنیم. ما باید همان روش شجاعانه که در دو بازی قبلی به کار گرفتیم، دنبال کنیم.

 

بایرن چند بازیکن در اختیار ندارد اما ما هم همین طور هستیم. نهایتاً فدراسیون فوتبال آلمان تصمیم می‌گیرد که این بازی برگزار شود یا نه."

دیدگاه‌ها