کد خبر : 1802672 | 16 دی 1400 ساعت 16:53 | 8.8K بازدید | 5 دیدگاه

جنگ بر سر شماره یک فوتبال زنان بالا گرفت؛

کودایی-یکتایی دوئلی در حد بیرانوند و عابدز! (عکس)

یکی از جدی‌ترین چالش‌های مریم ایراندوست، انتخاب دروازه‌بان اصلی تیم ملی فوتبال زنان و البته حذف نام یک دروازه‌بان دیگر از جمع ملی‌پوشان عازم به جام ملت‌ها است.

به گزارش "ورزش سه" بعد از محک زدن دروازه‌بانان مختلف شاغل در فوتبال زنان ایران، مریم ایراندوست برای آخرین دور اردوی آماده‌سازی پیش از ترک ایران به مقصد هند تصمیم گرفت تا 4 دروازه‌بان شاخص فوتبال زنان را به اردو فرا بخواند و از میان آن‌ها، هم 3 دروازه‌بان نهایی مسافر به هند را برگزیند و هم این‌که بتواند دروازه‌بان اصلی تیم ملی را در جام ملت‌ها انتخاب کند.

 

عارفه سیدکاظمی، مینا نافعی، زهره کودایی و مریم یکتایی 4 سنگربانی هستند که از سوی مریم ایراندوست به اردوی تیم ملی دعوت شده و از عصر روز گذشته در جزیره کیش، رقابت جدی خود را برای تصاحب پیراهن شماره یک تیم ملی و البته تلاش برای بقا در فهرست تیم ملی و عدم حضور در جمع حذف‌شدگان آغاز کرده‌اند.

 

 

 

1680353

 

 

در بین این 4 دروازه‌بان، رقابت جدی‌تری میان کودایی و یکتایی در جریان است؛ کودایی در مرحله مقدماتی نقش اصلی را برای صعود تیم ملی فوتبال زنان ایفا کرد و با مهار 2 پنالتی، صعود تاریخی زنان فوتبال ایران را رقم زد و نام او به سرعت ترند در شبکه‌های اجتماعی شد و مریم یکتایی هم که توانسته در لیگ ترکیه لژیونر شود و سنگربان تیم بشیکتاش است.

 

یکتایی در جریان مرحله مقدماتی، دوئل ایستادن در درون دروازه تیم ملی را به کودایی واگذار کرد و حالا باید دید برای حضور در جام ملت‌ها، انتخاب مریم ایراندوست چه کسی خواهد بود و سرانجام در مقابل رقبایی چون هند، چین و چین‌تایپه کدام دروازه‌بان از قفس توری تیم ملی فوتبال زنان حراست می‌کند.

 

 

 

1680351

 

 

گفتنی است که به جز کودایی و یکتایی، عارفه سیدکاظمی که در جام باشگاه‌های آسیا برای شهرداری سیرجان درخشید و مینا نافعی که در خط دروازه سپاهان عملکرد بسیار خوبی را در این فصل داشته هم شانس خوبی برای ایستادن در درون دروازه تیم ملی دارند و در رقابت این 4 دروازه‌بان باید دید روی نام کدامیک خط قرمز کشیده می‌شود و نمی‌تواند مسافر هند شود.

 

1680350

 

1680352

عکاس: شیدا پوریوسف

دیدگاه‌ها