کد خبر : 1802687 | 16 دی 1400 ساعت 17:29 | 36.5K بازدید | 12 دیدگاه

دلخوری از آنچلوتی، سبایوس از کوره در رفت (عکس)

دنی سبایوس دیشب پس از 5 ماه به میادین برگشت و قبل از ورود به زمین تنش مختصری هم با کارلو آنچلوتی و سرپرست رئال داشت.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته توانست در زمین آلکویانو 1-3 پیروز شده و راهی دور یک هشتم نهایی کوپا دل ری شود. رئال ابتدا با گل ادر میلیتائو پیش افتاد ولی در نیمه دوم دقیقه 66 گل تساوی را دریافت کرد. در ادامه مارکو آسنسیو و ایسکو دو گل زدند تا رئال پیروز بازی لقب بگیرد.

 

 

1680370

 

 

1680371

 

 

در جریان این بازی دنی سبایوس پس از 5 ماه به میادین برگشت. ستاره سابق بتیس 22 جولای گذشته و در المپیک توکیو مصدوم شده بود و در ماه های اخیر سخت تلاش کرده بود تا به شرایط بازی برسد.

او دیشب 4 دقیقه پایانی بازی وارد زمین شد و با احتساب وقت های اضافه 7 دقیقه در میدان حضور داشت.

 

 

1680368

 

 

انتشار ویدیویی از سبایوس در گل تی وی که دقایقی قبل از ورود او به زمین را نشان می دهد، پرده از تنش و عصبانیت لحظه ای او با کارلو آنچلوتی و چندو سرپرست رئال برداشت.

سبایوس ابتدا از سوی داویده آنچلوتی پسر کارلتو به کنار زمین فراخوانده شد و در حالی که تصور می کرد راهی زمین می شود، با دستور کارلتو دوباره به نیمکت برگشت. سرمربی ایتالیایی از او خواست تا کمی بیشتر منتظر بماند که همین باعث شد سبایوس برای لحظه ای کنترلش را از دست بدهد و با چندو سرپرست رئال تنش لفظی مختصری هم پیدا کرد.

 

 

1680369

 

 

در نهایت یکی دو دقیقه بعد این بار آنچلوتی خود از او خواست که به کنار زمین بیاید و پس از روحیه دادن و چند توصیه تاکتیکی، سبایوس را به زمین فرستاد.

آنچلوتی در نشست خبری پس از بازی به تمجید از سبایوس پرداخت و گفت که روی او برای نیم فصل دوم کاملا حساب می کند.

 

دیدگاه‌ها