کد خبر : 1802808 | 17 دی 1400 ساعت 16:15 | 32.5K بازدید | 15 دیدگاه

به سبایوس گفتم حق داری

آنچلوتی:سبایوس ازمن عصبانی شد،احترام‌ها از بین رفته

کارلو آنچلوتی سرمربی رئال معتقد است نسل جدید کمتر برای مربی و بزرگتر خود احترام قائل است.

آنچلوتی:سبایوس ازمن عصبانی شد،احترام‌ها از بین رفته

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید که هفته گذشته در عین ناباوری برابر ختافه شکست خورد، فردا شب در برنابئو میزبان والنسیاست. دیداری که تحت هر شرایطی حساسیت های خاص خود را دارد و مهمترین بازی این هفته لالیگاست. پس از این بازی رئال مادرید راهی عربستان خواهد شد تا در نیمه نهایی سوپرکاپ به مصاف بارسلونا برود.

 

 

1680526

 

 

کارلو آنچلوتی سرمربی رئال در نشست خبری بازی با والنسیا گفت:« بدون تردید بازی دشواری خواهد بود و باید به روند پیش از تعطیلات مان برگردیم. بازیکنان به خوبی برای این بازی تمرین کرده اند و ار هر نظر آماده ایم. هدف چیزی جز پیروزی و بازگشت به مسیب برد نیست. در لالیگا همه بازی ها دشوار است. برای مثال ختافه در بازی قبلی به اندازه سویا ما را اذیت کرد.»

 

قرعه کشی کوپا دی ری و برخورد به الچه:«بازی ساده ای نیست و از حالا خیال مان بابت صعود راحت نشده است. کوپا دل ری برای همه تیم ها مهم است و معتقدم بازی دشوار، در زمینی سخت خواهد بود که برای پیروزی و صعود باید بهترین نمایش مان را ارائه دهیم. این برای ما نه قرعه بدی است و نه خوب.»

 

 

1634014

 

 

والنسیا تیمی با بیشترین تعداد خطا در لالیگا:« هر تیمی سبک بازی خاص خود را دارد و از نظر من این فاکتور تعیین کننده ای نیست و معقدم برای ارزیابی والنسیا نکات مهم دیگری را باید مورد توجه قرار داد. والنسیا بسیار خوب و فشرده دفاع می کند و فردا نیز برابر ما دفاع خواهد کرد که در فوتبال یک امر طبیعی است.»

 

 

1680484

 

 

بازگشت وینیسیوس:« شاید برخی مواقع به نظر بیاید به وینیسیوس وابسته هستیم ولی در مجموع اینطور نیست. وینی بازیکن بسیار خوبی است و تا به اینجا در پیروزی های ما نقش تعیین کننده ای داشته است. همانطور که کریم بنزما و میلیتائو خوب و موثر بوده اند. من از همه بازیکنانم رضایت دارم.»

 

شرایط هازارد و گرت بیل:« تنها مشکل ادن اعتماد به نفس است. او باید هر چه زودتر با اطمینان گذشته بازی کند. از لحاظ بدنی در شرایط خوبی قرار دارد و به فرم خوبش نزدیک شده است. امیدورام بهترین هازارد را به زودی شاهد باشیم. در مورد بیل باید بگویم که شرایطش نامشخص است و برای بازی با والنسیا هم در دسترس نیست. ماریانو، لوکا یوویچ و دنی کارواخال نیز به همچنین. دنی اما به عربستان می آید و می تواند برابر بارسا بازی کند. امیدوارم یوویچ نیز بتواند در سوپرکاپ حاضر شود. شرایط بیل اما باید سنجیده شود. او از ناحیه کمر مشکل دارد و نباید به او فشار وارد کرد.»

 

 

1680507

 

 

انتقالات زمستانی:« در این مورد حرف نزده ایم. اگر بازیکنی قصد جدایی دارد، می تواند درخواست بدهد و حرف خواهیم زد. الان اما معتقدم هیچکس تمایلی برای جدایی ندارد و بحثی در این رابطه صورت نگرفته است.»

 

 

1680368

 

 

عصبانیت سبایوس قبل از ورود به زمین در بازی برابر آلکویانو:« سبایوس مشتاق ورود به زمین بود چرا که مدت ها به دلیل مصدومیت نتوانسته بود بازی کند. می خواستم زودتر او را به میدان بفرستم ولی زمین بازی شرایط خوبی نداشت و ممکن بود دوباره مصدوم شود. 5 دقیقه قبل از پایان او را مهیای ورود به زمین کردیم ولی محبور شد کمی بیشتر منتظر بماند که همین باعث عصبانیتش شد. به سبایوس حق دادم و گفتم که بیش از اندازه انتظار کشید. همه چیز تمام شده و خودش می داند که روی او برای نیم فصل دوم حساب باز کرده ام و اطمینان مرا با خود دارد.»

 

تغییر نسل:« بله، شاهد تغییر نسل هستیم. مثلا احترامی که من به پدرم می گذاشتم را الان پسرم به من نمی گذارد. احترام به مربیان و اساتید دانشگاه ها نیز دیگر مثل سابق نیست. این نسل کمتر به شما به عنوان یک شخصیت بزرگتر احترام می گذارد و این را باید پذیرفت. همیشه در تغییر نسل ها این مساله به چشم می آید.»

 

 

دیدگاه‌ها