کد خبر : 1802692 | 16 دی 1400 ساعت 17:40 | 13.2K بازدید | 5 دیدگاه

رسمی؛ نساجی – ذوب آهن در استادیوم امام رضا (ع)

با اعلام رسمی سازمان لیگ دیدار تیم های نساجی – ذوب آهن اصفهان از هفته چهاردهم لیگ برتر در استادیوم امام رضای مشهد برگزار می شود.

رسمی؛ نساجی – ذوب آهن در استادیوم امام رضا (ع)

به گزارش "ورزش سه"، سایت سازمان لیگ در این باره می نویسد: دیدار تیم های نساجی مازندران و ذوب آهن اصفهان از هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال ایران روز شنبه  18 دی در ورزشگاه امام رضا مشهد و راس ساعت 14 برگزار خواهد شد.

 

تیم نساجی دیدار خانگی پیشین خود را در استادیوم نقش جهان در برابر نفت مسجد سلیمان برگزار کرد. استادیوم شهدای ساری که پیش از این میزبان بازی های نساجی در فصل جاری بوده قرار است با کاشت چمن رولی تا پیش از بازی با پرسپولیس در هفته دوم دور برگشت لیگ برتر دوباره مهیای میزبانی از بازی های خانگی نساجی شود. استادیوم شهید وطنی استادیوم خانگی نساجی در دست بازسازی است و به نظر می رسد تا پایان فصل قادر به میزبانی از تیم نساجی نخواهد بود. 

 

نکته جالب اینکه نساجی بازی به بازی میزبان خود را به سازمان لیگ معرفی می کند و ممکن است دیدار خانگی بعدی این تیم در برابر گل گهر (یک هشتم نهایی جام حذفی) در استادیوم دیگری برگزار شود. البته نساجی تا پیش از تعطیلات زمستانی دیدار با فجر سپاسی و تراکتور را هم تجربه خواهد کرد که این دو بازی در خانه حریفان برگزار می شود.

دیدگاه‌ها