کد خبر : 1802718 | 16 دی 1400 ساعت 23:09 | 20.9K بازدید | 12 دیدگاه

میلان 3-1 رم: سال نو مبارک آقای خاص!

میلان در اولین دیدارش در سال جدید میلادی موفق شد با نتیجه 3-1 آ اس رم را شکست بدهد.

میلان 3-1 رم: سال نو مبارک آقای خاص!

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان استفانو پیولی در شبی که یک ضربه پنالتی را هم در ثانیه های پایانی از دست دادند، در نهایت توانستند با گل های الیویه ژیرو، جونیور مسیاس و رافائل لیانو به پیروزی برسند و اولین شکست سال 2022 را به ژوزه مورینیو تحمیل کنند.

میلانی ها بازی را بهتر آغاز کردند و در دقیقه 4 بود که تئو هرناندز می توانست با یک ضربه والی تماشایی از پشت محوطه جریمه گل اول بازی را به ثمر برساند اما واکنش دیدنی روی پاتریسیو دروازه جالوروسی را نجات داد.

برتری میزبان ادامه پیدا کرد و 4 دقیقه بعد این تیم به گل اول رسید. برخورد توپ به دست تامی آبراهام را داور بعد از کمک گرفتن از VAR پنالتی تشخیص داد و ژیرو برخلاف جهت حرکت پاتریسیو آن را تبدیل به گل اول بازی کرد.

 

1680409

 

بعد از این گل رمی ها پیش کشیدند و یکی دو حمله نصفه و نیمه روی دروازه میلان داشتند اما این روسونری بود که در دقیقه 17 به گل دوم رسید. روی اشتباه مدافع رم بود که ابتدا ژیرو صاحب موقعیت شد و بعد از اینکه ضربه او به تیر دروازه برخورد کرد، توپ برگشتی به جونیور مسیاس با یک شوت دقیق به گوشه دروازه فرستاد.

رمی ها که دیگر چیزی برای از دست دادن نداشتند، پیش کشیدند و در دقیقه 24، تامی آبراهام یک موقعیت خوب برای زانیولو فراهم کرد اما ضربه او را مایک مانیان به بیرون فرستاد.

دو دقیقه بعد توپ ربایی براهیم دیاز و پاس نهایی ژیرو، بار دیگر جونیور را صاحب موقعیت کرد اما این بار ضربه او راهی به چهارچوب دروازه رم پیدا نکرد.

در ادامه رمی ها بر شدت حملات شان افزودند و سرانجام در دقیقه 40 به گل دست پیدا کردند. روی یک ضربه کرنر بود که توپ با دفع مدافعان میلان به پشت محوطه جریمه رفت و ضربه پلگرینی را تامی آبراهام در بین راه قطع کرد و توپ را به گوشه دروازه فرستاد.

 

1680410

 

در دقایق پایانی نیمه اول باز هم این بازیکنان رم بودند که تلاش بیشتری برای زدن گل های بعدی داشتند اما در نهایت توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و نیمه اول با برتری 2-1 میلان به پایان رسید.

 نیمه دوم را هم میلان بهتر آغاز کرد و در دقیقه 50، روی همکاری ژیرو و جونیور، این کرونیچ بود که صاحب موقعیت شد اما تعلل او باعث شد تا این فرصت از دست برود.

یک دقیقه بعد چیزی نمانده بود که براهیم دیاز گل سوم را برای میلان به ثمر برساند اما ضربه تماشایی او به تیر دروازه رم برخورد کرد.

در ادامه بازی متعادل تر شد و در دقیقه 59، روی پاس میخیتاریان، تامی آبراهام می توانست گل تساوی را به ثمر برساند اما باز هم مانیاین با یک واکنش تماشایی دروازه تیمش را نجات داد.

حملات هر دو تیم ادامه داشت و موقعیت های نصفه و نیمه ای هم روی دروازه ها ایجاد شد اما دو تیم نتوانستند از آنها استفاده کنند.

در دقیقه 74 بود که ریک کارسدورپ، هافبک هلندی رم، به دلیل خطا روی تئو هرناندز پشت محوطه جریمه، با کارت زرد دوم جریمه و از بازی اخراج شد. فلورنزی می توانست روی همین ضربه آزاد میلان را به گل سوم برساند اما ضربه او به تیر دروازه برخورد کرد.

میلانی ها از برتری نفری شان استفاده کردند و حملات بیشتری روی دروازه رم ترتیب دادند تا اینکه در دقیقه 82 به گل سوم رسیدند. روی پاس خوب زلاتان بود که لیائو از تله آفساید رم عبور و در موقعیتی تک به تک با پاتریسیو، با یک شوت محکم کار را تمام کرد.

 

1680411

 

در دقایق پایانی باز هم این میلانی ها بودند که حملات بیشتری روی دروازه رم داشتند و در دقیقه سوم وقت های تلف شده به یک ضربه پنالتی رسیدند. خطای مانچینی روی لیائو نه تنها یک ضربه پنالتی نصیب میلان کرد، بلکه کارت زرد دوم را برای کاپیتان رم به همراه داشت تا جالوروسی 9 نفره شود.

زلاتان پشت توپ قرار گرفت اما ضربه محکم او را پاتریسیو دفع کرد تا بازی در نهایت با همان نتیجه 3-1 به سود میلان به پایان برسد.

دیدگاه‌ها