کد خبر : 1802732 | 17 دی 1400 ساعت 01:16 | 10K بازدید | 10 دیدگاه

یوونتوس 1-1 ناپولی: تقدیم به رقبای میلانی

دیدار تیم های یوونتوس و ناپولی از هفته بیستم رقابت های سری آ با تساوی 1-1 به پایان رسید.

یوونتوس 1-1 ناپولی: تقدیم به رقبای میلانی

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار ابتدا این ناپلی‌ها بودند که با گل دریس مرتنز پیش افتادند اما در نیمه دوم فدریکو کیه‌زا کار را به تساوی کشید و دو تیم به تقسیم امتیازات رضایت دادند.

یوونتوسی ها بازی را بهتر آغاز کردند و در دقیقه 4، روی پاس آلوارو موراتا، این فدریکو کیه‌زا بود که صاحب موقعیت شد اما حضور به موقع دی لورنزو دروازه ناپولی را نجات داد.

یک دقیقه بعد، روی یک ضربه کرنر، ارسال برناردسکی به مک‌کنی رسید اما ضربه سر او هم با اختلاف کمی از کنار دروازه ناپولی به بیرون رفت.

در ادامه بازی متعادل تر شد اما در دقیقه 13 بار دیگر این یوونتوسی ها بودند که صاحب موقعیت شدند ولی ضربه کیه‌زا را اوسپینا با یک واکنش خوب مهار کرد.

برتری یوونتوسی ها ادامه پیدا کرد اما در دقیقه 23، برخلاف جریان بازی این ناپولی بود که به گل رسید. مرتنز که با پاس متئو پولیتانو درون محوطه جریمه یوونتوس صاحب موقعیت شده بود، در حالی که چند مدافع حریف را در مقابل داشت، با یک شوت تماشایی دروازه را باز کرد.

 

1680435

 

بعد از این گل بازی متعادل دنبال شد و تلاش یوونتوسی ها برای ایجاد موقعیت ثمری نداشت. در مقابل در دقیقه 39 روی یک ضدحمله این ناپلی ها بودند که می توانستند به گل دوم برسند اما شزنی به خوبی توانست ضربه زلینسکی را مهار کند.

در دقایق پایانی نیمه اول یوونتوسی ها به تلاش برای زدن گل تساوی ادامه دادند اما این این تلاش ثمری نداشت و نیمه اول با همان یک گل به پایان رسید.

نیمه دوم را هم یوونتوس بهتر آغاز کرد و بعد از اینکه یک موقعیت خوب را در دقیقه 49 از دست دادند، در دقیقه 54 به گل تساوی رسیدند. روی یک ارسال بود که توپ با دفع ناقص مدافع ناپولی پشت محوطه جریمه به کیه‌زا رسید و ضربه محکم او بعد از برخورد به مدافع حریف غلت غلتان در گوشه دروازه اوسپینا جای گرفت.  

 

1680436

 

در ادامه بازی متعادل شد و ناپلی ها هم حملاتی روی دروازه یووه داشتند اما در دقیقه 63 این کیه‌زا بود که می توانست گل دوم را برای یووه به ثمر برساند اما ضربه او دقیقا به جایی رفت که اوسپینا حضور داشت.

هرچه به دقایق پایانی بازی نزدیک‌تر می شدیم، حملات یوونتوس برای رسیدن به گل برتری شدت می گرفت و بازیکنان این تیم عطش بیشتری برای زدن گل دوم نشان می دادند.از جمله در آخرین ثانیه های بازی که روی ارسال کوادرادو، این مویزه کین بود که می توانست گل پیروزی بخش یووه رابه ثمر برساند اما ضربه سر او از کنار دروازه به بیرون رفت و در نهایت بازی با نتیجه 1-1 به پایان رسید.

دیدگاه‌ها