کد خبر : 1802798 | 17 دی 1400 ساعت 15:13 | 7.5K بازدید | 6 دیدگاه

قلعه‌نویی: گل‌گهر از نظر روحی و روانی بهتر شده

امیر قلعه نویی، سرمربی گل‌گهر سیرجان می‌گوید تیمش کار سختی مقابل هوادار دارد و این بازی بسیار سخت خواهد بود.

قلعه‌نویی: گل‌گهر از نظر روحی و روانی بهتر شده

به گزارش "ورزش سه"، امیر قلعه‌نویی، سرمربی گل‌گهر در نشست خبری پیش از دیدار برابر هوادار بیان کرد: خدا را شاکرم که توانستیم بازی قبل را با این که شرایط خوبی نبود، ببریم. جای تاسف دارد که مردم خونگرم و ثروتمند مسجد سلیمان، چنین شرایطی دارند. ما از صبح دیدیم که مردم این شهر به چه سختی زمین را برای بازی آماده کردند. امیدوارم مسئولان به فکر باشند و نگاه عادلانه به همه تیم‌ها یکی باشد و هر تیم با منابع خودش بتواند تیم را اداره کند.

 

او افزود: خدا را شکر با آن شرایط سخت توانستیم بازی قبل را ببریم و از نظر روحی و روانی بهتر شویم. بازی فردا فکر می‌کنم سخت‌ترین بازی ماست. به آقای عنایتی بابت تیمی که دارد تبریک می‌گویم. او یک مربی جوان و باانرژی است که از پایه‌ها شروع کرد و یک تیم خوب و چغر درست کرده است. آن‌ها دوندگی زیادی دارند و با کمترین موقعیت به گل می‌رسند.

 

سرمربی گل‌گهر ادامه داد: برای این که شرایطمان در جدول بهتر شود، امیدوارم بازیکنان فرامین تاکتیکی ما را انجام دهند و به پیروزی برسیم چرا که به این سه امتیاز احتیاج داریم تا شرایطمان در جدول رده‌بندی بهتر شود.

 

قلعه‌نویی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا آرمین سهرابیان و خانزاده به بازی با هوادار می‌رسند، توضیح داد: جا دارد از تیم پزشکی‌مان تشکر کنیم. آن‌ها نهایت تلاششان را می‌کنند. به جز فرشید باقری باقی بازیکنان به بازی با هوادار رسیده‌اند.

 

دیدگاه‌ها