کد خبر : 1802813 | 17 دی 1400 ساعت 16:07 | 8.9K بازدید | 6 دیدگاه

ملوان بندرانزلی یک – شمس آذر قزوین صفر

لیگ یک/ شاگردان مازیار بی خیال صدر نمی شوند

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در یک دیدار سخت و دشوار با گل دقایق پایانی حسین زاده از سد شمس آذر گذشت.

لیگ یک/ شاگردان مازیار بی خیال صدر نمی شوند

به گزارش "ورزش سه"، هفته سیزدهم رقابت های لیگ دسته یک فوتبال ایران امروز نیز مانند روال سابق با برگزاری دیدارهای همزمان همراه بود که در یکی از این بازی ها، ملوان توانست با یک پیروزی سخت، صدر جدول را که برای دقایقی از دست داده بود، پس بگیرد.

 

لغزش های پیاپی ملوان و عدم کسب پیروزی باعث شده بود تا رقبای این تیم برای تصاحب صدر جدول امیدوار شوند. شاگردان مازیار زارع پس از شکست ناباورانه مقابل مس شهربابک و حذف از رقابت های جام حذفی، اسیر 3 تساوی پیاپی برابر استقلال خوزستان، مس کرمان و خیبر خرم آباد شده بودند.

 

اما پیروزی برابر خوشه طلایی ساوه انزلی چی ها را امیدوار کرده بود که این تیم دوباره به روند پیروزی برگردد که تساوی هفته قبل برابر سایپا بحران زده دوباره باعث نگرانی هایی در این زمینه شد. ترس از گیر افتادن ملوان در تکرار تساوی های سریالی تا دقیقه 85 دیدار امروز انزلی چی ها برابر شمس آذر ادامه داشت تا اینکه یحیی زاده ناجی تیمش شد.

 

پس از تساوی جنجالی شمس آذر برابر استقلال ملاثانی در دقیقه 96 دیدار هفته گذشته، این تیم امیدوار بود به روند 6 هفته شکست ناپذیری خود ادامه دهد اما در دقیقه 85 این امیرحسین یحیی زاده بود که ناجی ملوان شد و توانست دروازه میهمان را باز کند تا شاگردان ملوان با یک پیروزی ناپلئونی، صدر جدول را در اختیار بگیرند.

 

با این پیروزی شیرین، ملوان 27 امتیازی شد و اختلاف یک امتیازی خود با مس کرمان را حفظ کرد تا این دو تیم همچنان مدعیان جدی صعود به لیگ برتر محسوب شوند.

 

دیدگاه‌ها