کد خبر : 1802828 | 17 دی 1400 ساعت 16:36 | 7.3K بازدید | 0 دیدگاه

لوچانو اسپالتی:

افسوس؛ با همه مشکلات باید یوونتوس را می‌بردیم

سرمربی ناپولی معتقد است تیمش دیشب توانایی شکست یووه در خانه اش را داشت.

افسوس؛ با همه مشکلات باید یوونتوس را می‌بردیم

به گزارش "ورزش سه"، ناپولی شب گذشته در بیستمین هفته از رقابت‌های سری A ایتالیا با 9 بازیکن غایب(به خاطر کرونا، مصدومیت و حضور در جام ملت‌های آفریقا) در خانه یوونتوس به میدان رفت و با این وجود ضمن ارائه یک بازی بهتر زودتر به گل رسید.

 

 

1680434

 

 

در این دیدار ابتدا این ناپلی‌ها بودند که با گل دریس مرتنز پیش افتادند اما در نیمه دوم فدریکو کیه‌زا کار را به تساوی کشید و دو تیم به تقسیم امتیازات رضایت دادند.

اگرچه در نهایت ناپولی پیروزی را با تساوی1-1 عوض کرد اما سرمربی این تیم لوچانو اسپالتی تأکید کرد که از عملکرد شاگردانش راضی است.

 

اسپالتی که به دلیل ابتلا به کرونا نتوانست تیمش را در این بازی همراهی کند، به سایت باشگاه ناپولی گفت:« ما با هدف کسب سه امتیاز به تورین آمدیم، آن‌هم با مشکلات بزرگی که پیش روی‌مان برای حضور در این بازی قرار داشت. باعث تأسف است که نتوانستیم پیروز شویم، اما من باز هم به عملکرد تمام اعضای تیمم در این بازی بسیار افتخار می‌کنم.»

 

 

1675275

 

 

سرمربی ناپولی ادامه داد:« نمایش ناپولی غرور‌آمیز بود و شخصیت بزرگ این تیم را نشان داد. عملکرد تیم ما از نظر فنی و کیفی نشان داد تمام بازیکنانی که در میدان حضور داشتند شایستگی و لیاقت پوشیدن پیراهن ناپولی را داشتند. پس آفرین به همه بازیکنانم.»

دیدگاه‌ها