کد خبر : 1802891 | 17 دی 1400 ساعت 22:21 | 95.4K بازدید | 9 دیدگاه

آنفیلد آماده استخدام ستاره

پیشنهاد عجیب لیورپول به گاوی: 50 برابر دستمزد فعلی!

باشگاه لیورپول آماده است تا دستمزدی باورنکردنی را به گاوی، ستاره جوان بارسلونا، ارائه دهد.

پیشنهاد عجیب لیورپول به گاوی: 50 برابر دستمزد فعلی!

به گزارش "ورزش سه"، گاوی با درخششی که در ترکیب بارسلونا داشته توجه بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی را به خود جلب کرده است.

یکی از تیم‌هایی که به نظر می‌رسد قصد دارد به صورت جدی برای جذب گاوی اقدام کند، لیورپول است. یورگن کلوپ مشتاق است تا از توانایی‌های این بازیکن 17 ساله در ترکیب تیمش استفاده کند.

گفته می‌شود لیورپول آماده است تا پیشنهاد دستمزد 96 هزار یورو در هفته را به این ستاره نوظهور ارائه کند تا او را برای حضور در آنفیلد متقاعد کند.

این هافبک که بسیاری باور دارند قصد دارد در آینده نیز به حضورش در  نوکمپ ادامه دهد، بند فسخ ارزان قیمتی به ارزش 50 میلیون یورو دارد که مورد توجه لیورپول نیز قرار گرفته است.

 

1676308

 

بسیاری این بازیکن را جزئی از آینده بارسلونا می‌دانند اما با توجه به شرایط مالی دشواری که این باشگاه کاتالان در آن قرار دارد شاید چاره‌ای جز فروش این ستاره نداشته باشد.

این باشگاه هفته گذشته اقدام به جذب فران تورس از منچسترسیتی کرد اما هنوز نتوانسته قرارداد این بازیکن را به صورت رسمی در لالیگا به ثبت برساند و به همین دلیل نمی‌تواند از او استفاده کند. این تیم از محدوده دستمزد پرداختی تعیین شده لالیگا فراتر رفته و به همین دلیل اجازه ثبت قرارداد تورس را ندارد.

در همین راستا، بارسا در تلاش است تا بازیکنانش را در این پنجره نقل و انتقالاتی به فروش برساند و فیلیپه کوتینیو امروز با امضای قرارادادی به استون ویلا ملحق شد.

همین شرایط باعث شده که بسیاری جدایی گاوی از این باشگاه را نیز محتمل بدانند. این بازیکن در سال 2015 در سن 11 سالگی به آکادمی بارسا پیوست و اولین قرارداد حرفه‌ای خود را در سپتامبر 2020 به امضا رساند.

دیدگاه‌ها