کد خبر : 1802924 | 18 دی 1400 ساعت 09:19 | 6.5K بازدید | 5 دیدگاه

ناگلزمان: بد بازی نکردیم و حق ما شکست نبود

یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، پس از شکست برابر بروسیا مونشن گلادباخ از عملکرد بازیکنانش دفاع کرد.

ناگلزمان: بد بازی نکردیم و حق ما شکست نبود

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته هجدهم بوندسلیگا به مصاف بروسیا مونشن گلادباخ رفت و با نتیجه 1-2 برابر این تیم شکست خورد تا سال 2022 را با باخت آغاز کرده باشد.

صدرنشین بوندسلیگا در حالی قدم به این بازی گذاشت که به دلیل شیوع ویروس کرونا در اردوی این تیم، بسیاری از بازیکنان اصلی خود را در اختیار نداشت.

ناگلزمان پس از سوت پایان بازی به خبرنگاران گفت:« ما در 25 دقیقه اول بسیار خوب بازی کردیم و تسلط کاملی بر بازی داشتیم. گل مساوی‌ای که دریافت کردیم بسیار آزاردهنده بود. این حتی یک سانتر خوب هم نبود. اما بسیار بد دفاع کردیم و گل خوردیم. اگر توپ به درستی دفع می‌شد، هیچ اتفاقی رخ نمی‌داد. دفاع کردن برابر این تیم واقعا ساده بود.»

 

1672329

 

این مربی آلمانی در دفاع از عملکرد بازیکنان تیمش اضافه کرد:« از نظر من شکست حق ما نبود. حتی با این که گلادباخ شانس‌هایی داشت اما ما امروز بد بازی نکردیم. فکر می‌کنم نمایش خوبی داشتیم. کیمیش و سابیتزر پس از 9 یا 10 دوری از میادین در پست‌هایی به میدان رفتند که با آنها آشنا نبودند. این بازی از نظر فیزیکی دشوار بود. اگر 15 دقیقه پایانی نیمه اول را در نظر نگیریم، ما بازی خوبی ارائه کردیم.»

توماس مولر نیز پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت:« نیمه اول کمی عجیب بود. ما 25 دقیقه بازی را کامل تحت کنترل داشتیم. بسیار ناگهانی گل تساوی را دریافت کردیم. سپس در 15 دقیقه پایانی اصلا خوب بازی نکردیم. بسیار منفعلانه دفاع کردیم و توپ‌های بسیاری را از دست دادیم.»

او در پاسخ به این سوال که اگر بازیکنان غایب بایرن در این دیدار حضور داشتند، این تیم می‌توانست پیروز شود اظهار داشت:« من نمی‌دانم. اتفاقات زیادی می‌تواند در فوتبال رخ دهد. ما شاید گزینه‌های بیشتری در اختیار داشتیم. نمی‌دانم و دلیلی ندارد چنین بحثی مطرح شود. هیچکس نمی‌گوید که گلادباخ بازی بعدی را به نمایش گذاشت. اما... من فکر نمی‌کنم که آنها شایسته پیروزی بودند.»

دیدگاه‌ها