کد خبر : 1802943 | 18 دی 1400 ساعت 11:15 | 6.3K بازدید | 0 دیدگاه

پایانِ شیرین دو هفته کابوس‌وار آخوندی؛

بازگشت به تیم ملی زنان با کلین‌شیت (عکس)

دروازه‌بان باتجربه تیم فوتسال زنان پیکان نمایش درخشانی امروز از خود به جای گذاشت و نقش مهمی در پیروزی تیمش داشت.

به گزارش "ورزش سه" اعظم آخوندی که یکی از چهره‌های باتجربه فوتسال زنان ایران به شمار می‌رود، بعد از بازگشت از تورنمنت بین‌المللی مالدیو در همان نخستین مسابقه مقابل مس رفسنجان اخراج شد و دیدار حساس مقابل نصر فردیس کرج را از دست داد تا شروع دوباره خوبی در لیگ ایران نداشته باشد و انتقاداتی از وی صورت گیرد.

 

آخوندی که به عنوان باتجربه‌ترین بازیکن در فهرست تیم ملی فوتسال زنان هم از سوی فروزان سلیمانی جای گرفته و احتمالاً یکی از سه سنگربان تیم ملی در راه کافا خواهد بود و توانسته بعد از 3 سال دوری از فهرست تیم ملی مجدداً در جمع مدعوین جای گیرد، امروز مقابل چشمان سرمربی تیم ملی نمایش تحسین‌برانگیزی داشت.

 

 

این دروازه‌بان 35 ساله در مقابل ملی‌حفاری که هدایت آن برعهده فروزان سلیمانی است، با واکنش‌های زیبای خود مانع از گلزنی بازیکنان حفاری شد و با ثبت کلین‌شیت در مسابقه حساس امروز، نقش مهمی در پیروزی تیمش ایفا کرد.

 

حالا آخوندی بعد از دو هفته سخت، امروز با درخشش مقابل ملی‌حفاری و کلین‌شیت روز خوبی را تجربه کرد و مهیای حضور در اردوی 3 روزه تیم ملی شد و باید حالا خود را به کادرفنی تیم ملی معرفی کند و آمادگی‌اش را در جمع ملی‌پوشان محک بزند.

عکاس: کیمیا قاسم‌زاده

 

 

 

دیدگاه‌ها