کد خبر : 1802974 | 18 دی 1400 ساعت 13:50 | 5K بازدید | 1 دیدگاه

پیولی: هروقت می‌بریم کمتر از حریف می‌دویم

استفانو پیولی، سرمربی میلان، معتقد است که بازیکنان این تیم به خوبی می‌توانند بازی‌هایشان را از نظر فیزیکی مدیریت کنند.

پیولی: هروقت می‌بریم کمتر از حریف می‌دویم

به گزارش "ورزش سه"، میلان باید روز یکشنبه در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و یکم لیگ ایتالیا باید به مصاف ونتزیا برود.

شاگردان پیولی در حال حاضر با یک امتیاز بیشتر از اینتر در صدر جدول قرار گرفته‌اند اما آنها یک بازی هم بیشتر از حریف انجام داده‌اند، بازی آنها برابر بولونیا در روز پنجشنبه برگزار نشد.

پیولی در کنفرانس خبری پیش از بازی برابر ونتزیا درباره پیروزی 1-3 برابر رم به خبرنگاران گفت:« من از عملکرد بازیکنان برابر رم راضی بودم. این بازی سختی خصوصا از نظر روانی بود چون ما توانستیم آن را از نظر فیزیکی به خوبی مدیریت کنیم. هرقت برنده میدان هستیم، همیشه کمتر از حریف دویدیم.»

 

1676151

 

او در این باره که دیدارهای پیش روی این تیم ساده‌تر از اینتر است اظهار داشت:« دو بازی بعدی برای ما بسیار پیچیده و مقابل رقبای خوبی است. بنابراین ما باید به این فکر کنیم که عملکردی در بالاترین سطح داشته باشیم. ما باید جدیت و کیفیت این تیم را نشان دهیم. باید فقط به مسیر خودمان فکر کنیم و کاری با مسیر حریف نداشته باشیم.»

سرمربی میلان همچنین درباره واکنش زلاتان پس از خراب کردن پنالتی برابر رم گفت:« او همیشه عصبانی است. او همیشه از چیزی یا کسی عصبانی است تا بتواند انگیزه بیشتری به خودش بدهد. او از این پنالتی راضی نبود اما از این که توانست به تیم کمک کند خوشحال بود. اگر پنالتی دیگری برای ما گرفته شود، او تصمیم خواهد گرفت که چه کار کند.»

در نهایت پیولی درباره شیوع دوباره کرونا در اردوی تیم‌های ایتالیایی و تعویق دیدارهای متعدد اظهار داشت:« این فصل هم اینطور است، ما باید بدانیم چطور با آن سازگار شویم و به شرایط خاص احترام بگذاریم. به نظر می‌رسد در همه لیگ‌های اروپایی بازی‌هایی انجام شده و بازی‌هایی انجام نشده است. ما خوشحالیم که بازی کرده‌ایم و حالا باید مقابل حریفی بایستیم که بازی نکرده است. تمام تلاشمان را برای پیروزی می‌کنیم.»

 

دیدگاه‌ها