کد خبر : 1802984 | 18 دی 1400 ساعت 14:49 | 5.1K بازدید | 0 دیدگاه

رضایی: در عمرم به هیچ داوری بی احترامی نکردم

سرمربی مس شهربابک به انتقاد از رویه محرومیت توسط کمیته انضباطی پرداخت.

رضایی: در عمرم به هیچ داوری بی احترامی نکردم

به گزارش "ورزش سه"، با نظر کمیته انضباطی وحید رضایی سرمربی مس شهربابک با توجه به اتفاقات دیدار با آرمان گهر با محرومیت مواجه شده است و قادر به حضور روی نیمکت این نخواهد بود.

 

رضایی که موفق شده فصل گذشته مس شهربابک را به لیگ دسته اول برساند در اینباره می‌گوید: برای خودم هم کاملا عجیب بود. هیچ وقت در عمرم به داوری بی احترامی نکردم. در بازی با آرمان گهر داور اشتباه داشت و طبیعی است که از این قضیه ناراحت باشیم اما هیچ وقت بحث ما به سمت بی احترامی و توهین نرفت.

 

وی ادامه داد: بعد از اشتباهات داوری به او گفتم که شما فوتبال بازی نکردی وگرنه این صحنه را اینطور اشتباه نمی‌کردی. همین مساله نمی‌دانم با چه گزارشی از سوی ناظر همراه شده تا اینچنین محروم شوم. از کمیته انضباطی می‌خواهم بیشتر روی لیگ دسته‌های پایین‌تر نظارت داشته باشند تا ماحصل زحمات تیم با یک اشتباه بر باد نرود. البته خوشبختانه اشتباهات در همه رده‌ها وجود دارد و تلاشی هم برای حل آن وجود ندارد. اشتباه اکنون به یک اصل در فوتبال ایران تبدیل شده و همه باید خود را برای آن آماده کنند. باید البته در کنار تمرینات فوتبال برای بازیکنان، تمرین مقابله با اشتباه را هم بگذاریم.

 

دیدگاه‌ها