کد خبر : 1803061 | 18 دی 1400 ساعت 18:14 | 5.5K بازدید | 3 دیدگاه

تا آخرین توان بازیکن از او در ترکیب استفاده می‌کنم؛

کلانتری: امیدوارم خیلی زود از حافظیه برویم

سرمربی فجرسپاسی ابراز امیدواری کرد که تیمش بزودی بتواند از رقبایش در ورزشگاه پارس شیراز میزبانی کند.

کلانتری: امیدوارم خیلی زود از حافظیه برویم

به گزارش "ورزش سه" بعد از تساوی 1-1 فجرسپاسی مقابل تراکتور، علی‌اصغر کلانتری سرمربی فجری‌ها در کنفرانس خبری شرکت کرد؛ او در این کنفرانس از عملکرد فنی شاگردانش در مسابقه امروز ابراز رضایت کرد و هم‌چنین این‌چنین گفت که امیدوار است زودتر تیمش به ورزشگاه جدید برود و در پارس شیراز از رقبایش میزبانی کند.

 

کلانتری درباره مسابقه امروز گفت: در نیمه اول تا حدود دقیقه 25 تراکتور از ما بهتر بود، اما ما تغییراتی انجام دادیم و به نفع‌مان شد؛ از اول نیمه دوم سوار بازی بودیم و تا زمانی هم که گل زدیم شرایط‌مان خوب بود. 

 

وی افزود: اگر تا دقیقه 90 هم گل نمی‌زدیم تیم‌مان کاملاً سوار بازی می‌ماند؛ شاید هم به خاطر گلی که زدیم بازیکنان استرس گرفتند و احساس کردند باید هر طور شده از گل‌شان دفاع کنند. گاهی هم نمی‌شود به بازیکنان ایراد گرفت.

 

سرمربی فجر با اشاره به گل دریافتی تیمش توضیح داد: ما نباید روی ارسال از کنار گل می‌خوردیم و در ادامه هم به نظرم بچه‌ها اُفت روحی داشتند؛ در کل در بعضی دقایق تراکتور برتر بود و در برخی دقایق تیم ما.

 

علی‌اصغر کلانتری در واکنش به انتقاداتی درباره افت فنی بازیکنان تیم فجر در دقایق پایانی بازی گفت: ما می‌توانیم پنج تعویض انجام دهیم، ولی انجام ندادیم؛ ما به جز تعویض‌های‌مان چند بازیکن خیلی جوان روی نیمکت داریم که من صلاح ندیدم آنها را در این شرایط وارد زمین کنم. من در تعویض‌ها از بازیکنان باتجربه استفاده کردم.

 

او ادامه داد: در مورد تحلیل رفتن بازیکنان هم اگر بازیکن داشته باشید و آنها را تعویض کنید تیم نفس راحتی می‌کشد، ولی ما از بچه‌ها تا آخرین لحظه و توان‌شان استفاده می‌کنیم.

 

کلانتری در پاسخ به سوالی درباره ضعف دروازه‌بان این تیم در خروج از دروازه و دریافت گل در محوطه 6 قدم گفت: این توپ‌ها اصلاً برای دروازه‌بان نیست؛ وقتی توپ جلوتر از مدافع است باید مدافع دور کند. باید مدافعان ما این توپ را دفع می‌کردند، نه دروازه‌بان ما.

 

سرمربی فجرسپاسی در بخش پایانی صحبت‌هایش درباره وضعیت ورزشگاه پارس و میزبانی در آن ورزشگاه گفت: خدا کند هر چه زودتر ورزشگاه پارس آماده شود؛ جا دارد یک تشکر ویژه انجام دهم که امروز هم یک غلتک روی زمین حافظیه کشیدند. درباره ورزشگاه پارس من یک بار شنیدم گفتند سال دیگر آماده می‌شود و یک بار دیگر هم شنیدم در تعطیلات سال نو. به هر حال ما در حال کار هستیم هر وقت آماده شد به آنجا می‌رویم.

دیدگاه‌ها