کد خبر : 1803076 | 18 دی 1400 ساعت 18:53 | 35.2K بازدید | 11 دیدگاه

هیچ تیمی مثل هوادار ما را زیر چنین فشاری نگذاشته بود

قلعه‌نویی: امتیاز ما ۲۷ است، هرکاری می‌خواهید بکنید

سه امتیاز از بازی دشوار مقابل تیم سرسخت هوادار برای گل گهر و امیر قلعه‌نویی راضی کننده بود.

قلعه‌نویی: امتیاز ما ۲۷ است، هرکاری می‌خواهید بکنید

به گزارش ورزش سه، امیر قلعه‌نویی پس از برد ۱-۰ مقابل هوادار در نشست خبری حضور یافت و گفت: به آقای عنایتی تبریک می‌گویم؛ یک تیم بدون ادعا و یک مربی بدون ادعا که سلسله مراتب را طی کرده و یک تیم بسیار خوب درست کرده است.

 

او با بیان این جمله که گل گهر امروز تحت فشار بود، ادامه داد: فکر می‌کنم در این بیشتر از یک سالی که مربی گل گهر بوده‌ام چه در سیرجان و چه بیرون از سیرجان هیچی تیمی تا این حد به ما فشار نیاورده بود؛ دلیل اول این اتفاق تیم خوب هوادار بود و دلیل دوم هم به بازی قبل ما برمی‌گردد که یک پرواز به اهواز داشتیم و دو سه ساعت در آن شرایط بارانی در جاده بودیم و در زمین باتلاقی بازی کردیم و دوباره دو سه ساعت برگشتیم و پرواز. در این بازی افت بدنی داشتیم و طبیعی هم بود اما باز هم از بازیکنانم تشکر می‌کنم. توانستیم ببریم و خدا را هم شاکریم چون فکر می‌کنم در این بازی حق ما برد نبود و حتی باید بازنده بازی هم می‌بودیم و بعضی جاها شانس آوردیم ولی کلا آنها یک تاکتیک داشتند که کاشته و اوت دستی بود که بهرحال شانس آوردیم. خدا را شاکریم که سه امتیاز را گرفتیم.

 

قلعه‌نویی با اشاره به کسر امتیاز از این تیم اظهار داشت: در اصل اگر حساب کنیم ما الان باید ۲۷ امتیازی باشیم و نباید بچه های ما انقدر عذاب بکشند و انقدر از نظر روحی افت کنند بخاطر کاری که نکردند‌. در اصل با این شرایط باید ۲۷ امتیازی و حداقل سوم جدول باشیم. خدا را شکر که بچه ها بعد از اتفاقاتی که افتاده توانستند ۸ امتیاز بگیرند. دو مساوی با دو تیم خوب داشتیم و دو بازی هم سه امتیاز گرفتیم. بچه های ما واقعا کار بزرگی کردند و از آنها ممنونم. بعضی مواقع آنها را می‌بینم خجالت می‌کشم که برای کاری که نکردیم این بچه ها اذیت می‌شوند. انشاالله خدا کمک کند همین روند ادامه داشته باشد که بتوانیم با این شرایط جلو برویم ولی امتیاز من ۲۷ است و هر کاری می‌خواهند بکنند، بکنند.

 

او ادامه داد: نباید این کار را با تیم خوب گل گهر می‌کردند که یک تیم شهرستانی است که بدون هیچ ادعایی زحمت می‌کشد و همه هم دوست دارند فوتبال گل گهر را ببینند و لذت می‌برند ولی کاری با ما کردند که چند هفته است از نظر روحی به هم ریخته‌ایم. درست است که ما بازی ها را می‌بریم ولی شادابی و نشاطی که قبل از حکم داشتیم، نداریم. ما با تجربه و مدیریت خوب و تلاش بچه ها در حال برگرداندن تیم هستیم ولی نباید با یک تیم شهرستانی که صداقت در آن حاکم است این کار را می‌کردند. نمی‌دانم علت آن چیست. می‌خواهم یک چیزی بگویم اما نگویم بهتر است.

 

سرمربی گل گهر در خصوص تغییر سیستم این تیم در نیمه دوم با اضافه کردن سه مدافع میانی توضیح داد: اولا ما ترسیدیم که زکی پور و مرتضی کارت گرفتند. فکر می‌کنم داور به ما هشت کارت داد و نمی‌دانم چرا این کار را با ما کرد؛ البته چند کارت درست بود و چند کارت هم نباید می‌داد اما باید به داورها احترام بگذاریم ولی در این بازی سخت بهرحال باید مدیریت بازی هم می‌کرد. طوری شد که وقتی این دو بازیکن کارت گرفتند ما از ترس اینکه کارت دوم را نگیرند با وجود اینکه هر دو بهترین بازی هایشان را در نیمه اول کردند تعویض‌شان کردیم چون شرایط و سوت ها را دیدیم و باید جزئیات این چنینی هم لحاظ می‌کردیم. باز هم باید به داورها احترام بگذاریم چون ما لب تیغ هستیم و نباید حرف بزنیم.

 

قلعه‌نویی در‌ پاسخ به سوال خبرنگاری که گفت آیا با جذب کی‌روش استنلی مشکل خط حمله این تیم حل خواهد شد یا خیر بیان کرد: ما مشکلی در خط حمله نداریم و اگر گل زده های ما را کم نکنند تیم اول یا دوم از نظر گل زده هستیم. با اینکه مهاجم هدف نداریم و انشاالله خدا هر چه زودتر به یونس سلامتی بدهد ولی باز ما در گل زده خیلی موفق بودیم اما آمدن کی‌روش خیلی می‌تواند به تیم ما کمک کند ولی یک مشکل کوچک دارد که تقریبا یک سال و نیم است که دور از مسابقات است. از نظر بدنی خیلی خوب است اما یقینا اگر کی‌روش انگیزه های سال های اولش را داشته باشد توانایی خط حمله ما ۴۰-۵۰ درصد بالا می‌رود. حتما هم یک مهاجم دیگر مدنظرمان است که باید اضافه کنیم که در‌نیم فصل دوم شرایط خیلی سخت تر است.

 

سرمربی گل گهر بار دیگر درباره عملکرد تیمش در بازی امروز گفت: باید به مردم واقعیت ها را گفت. وقتی ما بد باشیم و بگوییم خوب بودیم مردم ما را مسخره می‌کنند. در این مدت که من مربی گل گهر بودم هیچ تیمی ما را تا این حد تحت فشار نگذاشته بود مخصوصا در نیمه دوم.


او در خصوص عملکرد رضا شکاری و پخته تر شدن این بازیکن عنوان کرد: اعتقاد من این است که این بازیکن به حقش نرسیده است. رضا یک بازیکن استاندارد اروپایی است اگر سال های قبل خوب هدایت می‌شد و خوب با او رفتار می‌شد. رضا بازیکن با اخلاقی است اما یک‌جاهایی شما باید این اخلاق را کنار تواناهایی هایت قرار بدهی. رضا می‌توانست الان حداقل ۵۰-۶۰ بازی ملی داشته باشد چون از هر نظر استاندارد است و فقط مقداری روی هوا ضعیف بود ‌که کار کردیم و الان گل با سر می‌زند. در خط دفاع خیلی از سر ها را رضا زد. فکر می‌کنم رضا اگر همینطور ادامه بدهد حتی می‌تواند در لیگ های اروپایی هم بازی کند.

 

قلعه‌نویی در پایان در پاسخ به این سوال که در نیم فصل خرید خارجی دیگری خواهند داشت، گفت: صد در صد. ما دنبال این هستیم که یک یا دو بازیکن به تیم اضافه کنیم. اگر بازیکن داخلی بود، داخلی و اگر نبود که خارجی جذب می‌کنیم چون در نیم فصل دوم هم زمین ها کوچک می‌شود و هم دروازه ها و امتیاز گرفتن سخت تر می‌شود.

دیدگاه‌ها