کد خبر : 1803084 | 18 دی 1400 ساعت 19:28 | 17.7K بازدید | 1 دیدگاه

عصبانیت اینتر؛ همه چیز به ضرر ما تمام شد!

لغو بازی اینتر مقابل بولونیا به شدت به ضرر نراتزوری و عامل عصبانیت مدیران و کادر فنی این تیم شده است.

عصبانیت اینتر؛ همه چیز به ضرر ما تمام شد!

به گزارش "ورزش سه"، کاروان اینتر هفته گذشته برای دیدار مقابل بولونیا راهی این شهر شده و حتی بازیکنان نراتزوری در میدان حاضر شدند. اما افزایش موارد ابتلا به بیماری کرونا در رختکن حریف باعث شد بازیکنان بولونیا در میدان حاضر نشوند و این دیدار به تعویق افتد. علیرغم شایعات مبنی بر احتمال برتری 0-3 اینتر، به نظر می رسد این دیدار حدود یک ماه دیگر تکرار خواهد شد.

 

1675024

 

اما این اتفاق از دو جهت به ضرر سیمونه اینزاگی و تیمش شد. اول اینکه بازی لغو شده اینتر برابر بولونیا به این معنی است که هاکان چالهان اوغلو، ستاره ترکیه ای نراتزوری فردا مقابل لاتزیو محروم خواهد بود. در واقع چالهان باید محرومیت خود را برابر بولونیا سپری می کرد، اما لغو این دیدار باعث شد این غیبت به بازی حساس فردا شب مقابل لاتزیو منتقل شود.

 

همچنین احتمالا دیدار معوقه اینتر و بولونیا در بحبوحه حضور نراتزوری در لیگ قهرمانان و تقابل با لیورپول برگزار می شود. در واقع اینتر در آن مقطع برنامه شلوغی به خودی خود داشت و حالا یک بازی مهم دیگر نیز به آن مقطع منتقل می شود. بدین ترتیب لغو بازی با بولونیا برنامه های اینزاگی برای ادامه فصل را بهم زد و باید دید واکنش این سرمربی ایتالیایی به اتفاقات اخیر چه خواهد بود.

دیدگاه‌ها