کد خبر : 1803113 | 18 دی 1400 ساعت 20:09 | 4.6K بازدید | 0 دیدگاه

برداشت سه امتیازی از جیب برادر 

نفت آبادان 2 - نفت MIS صفر؛ اتحاد بعد از اعتصاب

صنعت نفت آبادان در شرایطی که تمرینات زیادی برای دربی نفتی‌ها نکرده بود با دو گل زیبا سه امتیاز بسیار ارزشمند را به دست آورد.

نفت آبادان 2 - نفت MIS صفر؛ اتحاد بعد از اعتصاب

به گزارش "ورزش سه"، دربی نفتی‌ها در هفته‌چهاردهم در شرایطی برگزار شد که همه دنبال کنندگان فوتبال از پیش از شروع لیگ اخبار مربوط به مشکلات متعدد دو تیم صنعت نفت آبادان و نفت مسجد سلیمان را می‌خواندند.

 

این مشکلات برای صنعت نفت جدی‌ و عجیب و غریب‌تر نیز دنبال شد و زردپوشان در شرایطی که پس از گذشت سیزده هفته هیچ پولی دریافت نکرده بودند دست به اعتصاب زدند.

 

شاید باتوجه به تمرینات کم آبادانی‌ها پیش از این دیدار انتظار می‌رفت شاگردان منصوریان با شکست مواجه شوند اما برخلاف تصورات این تیم با طراوت بود و خیلی زود توانست به گل برسد و در نیمه دوم نیز با گلی به موقع اختلاف را به دو افزایش داد و برنده این جدال حساس شد. 

 

صنعت نفت با این پیروزی 16 امتیازی شد و در رده یازدهم قرار گرفت و شرایط خود را در جدول بهتر کرد. تیم فراز کمالوند نیز با این نتیجه یازده امتیازی باقی ماند و در پانزدهم قرار گرفته است.


هفته چهاردهم لیگ برتر/ ورزشگاه تختی آبادان/ بدون تماشاگر
داور: سیدرضا مهدوی کمک‌ها: هادی طوسی و مرتضی سلمان‌نژاد

 

کارت زرد: حسین ساکی، حکیم نصاری، طالب ریکانی و محمد طیبی ازنفت آبادان / میرهادی میرجوان از نفت مسجدسلیمان


کارت قرمز: امید حامدی‌فر از نفت آبادان

 

ترکیب صنعت نفت:


فرزین گروسیان، محمدطیبی، رضا یزدان دوست، حسین ساکی، امیدحامدی فر، امید خالدی، محمود مطلق زاده، محمد غبیشاوی(۷۰-علی امیری)، مهدی ممی زاده، طالب ریکانی(۸۱-حکیم نصاری) و حسن بیت سعید

 

ترکیب نفت مسجد سلیمان:


مسعود پورمحمد، علیرضا دغاغله، مجتبی لطفی(۹۰-مصطفی ناییج پور)، مهران امیری(۵۶-میثم نقی زاده)، میرهادی میرجوان، محمد بلبلی، محمدمهدی احمدی، مجید عیدی، مسلم مجدمی، علی عبدالله زاده، مهرداد هدایتیان(۶۶-امیر روستایی)

 

1680875


شرح گل‌ها


صنعت نفت یک - نفت مسجدسلیمان صفر(دقیقه 14: طالب ریکانی): سانتر زیبای امید خالدی پس از پاس کلیدی بیت سعید از سمت چپ را طالب ریکانی، کاپیتان صنعت به بهترین شکل با ضربه سر به سمت دروازه شلیک کرد تا اولین گل بازی به ثمر برسد.

 

صنعت نفت دو - نفت مسجد سلیمان صفر(دقیقه 78: محمود مطلق زاده): فشار صنعت نفت سبب شد مدافع نفت مسجدسلیمان توپ را ناقص دفع کند و مطلق زاده با شوتی زیبا از پشت محوطه برای دومین بار دروازه میهمان را باز کرد تا پیروزی شاگردان منصوریان تثبیت شود.


*اتفاق ویژه:

 

در شرایطی که صنعت نفت در این هفته دست به اعتصاب زده بود با اتحاد در زمین حاضر شد و با ارائه یک بازی حساب شده سه امتیاز بسیار مهم به دست آورد و خود را از منطقه سقوط دور کرد.

 

*بهترین بازیکن:

 

کاپیتان صنعت، طالب ریکانی با گل زود هنگامی که روی سانتر دقیق خالدی زد باعث شد شاگردان منصوریان در مسیر پیروزی گام بردارند و یکی از بهترین‌های تیمش در این مسابقه بود.

 

*دقایق حساس: 


دقیقه ۶: فرصت عالی برای مسجدسلیمانی‌ها که توپ عیدی با بدشانسی به تیرک افقی برخورد کرد و وارد دروازه صنعت نفت نشد.

دقیقه۲۳: صنعت با سانتر در عمق توانست دروازه حریف را باز کند اما داور این گل را مردود اعلام کرد و خطا روی مدافع مسجدسلیمان تشخیص داده شد.

دقیقه ۳۰: شوت در چارچوب نفت مسجدسلیمان از روی ضربه ایستگاهی با اختلاف اندک به بیرون رفت.

دقیقه ۴+۹۰: شوت زیبای نقی زاده پس از مهار توسط گروسیان به تیرک دروازه خورد تا تیرک صنعت برای دومین بار در این مسابقه به لرزه در بیاید.

 

1680874

دیدگاه‌ها