کد خبر : 1803121 | 18 دی 1400 ساعت 20:26 | 4.4K بازدید | 2 دیدگاه

سپاهان چیزی برای بازیکنانش کم نمی‌گذارد؛ 

خلعتبری: بازیکنان ما در باخت هم شایسته تقدیرند

هافبک تیم فوتبال سپاهان می گوید تیمش پس از سه شکست متوالی روزهای سختی را تجربه می کند.

خلعتبری: بازیکنان ما در باخت هم شایسته تقدیرند

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا خلعتبری هافبک مهاجم تیم فوتبال سپاهان در میکسدزون خبری ورزشگاه نقش جهان که به تازگی هم نو نوار شده، اینطور حرف هایش را در رابطه با پیروزی 2 بر 1 تیمش مقابل شاگردان نکونام آغاز کرد: بازی خیلی خوب و درگیرانه ای بود. می دانستیم بازی سختی داریم. فولاد بعد از آمدن آقای نکونام نتایج قابل قبولی هم گرفته بود و می دانستیم که چطور بازی می کنند. اما خب شرایط تیم ما طوری بود که جایی برای اشتباه کردن نداشتیم و سه بازی قبلی را باخته بودیم. بازی پدیده را برده بودیم و می خواستیم این بازی را هم ببریم که خدا را شکر امتیازات این بازی را گرفتیم تا شرایطمان در جدول را حفظ کنیم. خب این بازی را بردیم و خوشحالی مان را هم کردیم و آماده می شویم برای یک بازی خیلی سخت مقابل آلومینیوم در اراک.


هافبک سپاهان به سوال خبرنگاری که از او در مورد شرایط لیگ، پیروزی استقلال و اینده سپاهان پرسید، اینطور واکنش نشان داد: همیشه از سپاهان توقع بالاست. چون سپاهان باشگاهی است که تمام بازیکنان می توانند حضور در اینجا را تجربه کنند. ما بعد از اینکه سه بازی را از دست دادیم، شرایط مان از نظر روحی و روانی سخت شد. تیمی که بازیکنان بزرگ دارد، طبیعتا انتظارات از این تیم بالاست. از بازیکنان ما توقع بالاست ولی بازیکنان ما می توانند در شرایط سخت کارهای بزرگ انجام دهند. مطمئنا این تیم پتانسیل و توانایی قهرمانی را دارد و تا لحظه آخر برای قهرمانی می جنگیم. هم در لیگ و هم در جام حذفی.


بازیکن سابق تیم ملی سپس با تمجید از بازیکنان و سرمربی تیم اضافه کرد: ما به بازیکنان تیم ایمان داریم. آقای نویدکیا حتی در باخت هم از این بازیکنان تعریف کرد و واقعا هم شایسته تعریف بودند، چون خوب بازی می کردیم و می باختیم. اگر بد بازی می کردیم، ناراحت بودیم. طبیعتا از باخت ناراحت بودیم ولی از روند بازی نه.


خلعتبری به سوال بعدی خبرنگاران که در رابطه با کسب مجوز حرفه ای توسط باشگاه سپاهان و رد شدن سه تیم دیگر فوتبال ایران بود، اینطور پاسخ داد: خب ما خیلی خوشحالیم که سپاهان و فولاد بودند که سهمیه ایران حفظ شود و اگر ما این شرایط را نداشتیم، شرایط خیلی برای فوتبال ایران بد می شد. باید همینجا تشکری از آقای ساکت داشته باشیم که بعد از حضور ایشان در باشگاه شاهد تغییر و تحولات زیادی بودیم. نه تنها اینجا که در محل تمرین نیز امکانات بسیار خوبی برای ما فراهم شده است. اصلا باشگاه سپاهان چیزی برای بازیکنانش کم نمی گذارد. با تمام وجود کار می کند و ما هم وظیفه خود را انجام می دهیم تا در زمین جواب زحمات آنها را بدهیم.

دیدگاه‌ها