کد خبر : 1803161 | 18 دی 1400 ساعت 22:16 | 23.3K بازدید | 4 دیدگاه

2 امتیاز در پنج بازی و امیدوار به ادامه راه؛

سیدعباسی و یک شهرخودروی آبرومند (عکس)

سرمربی جوان شهر خودرو توانست امروز دست به کار بزرگی بزند و مقابل مدافع عنوان قهرمانی یک امتیاز ارزشمند به دست آورد.

به گزارش "ورزش سه" با توجه به شرایط فنی و عملکرد شهر خودرو در لیگ بیست و یکم و کسب 3 امتیاز در 13 مسابقه، دور از ذهن می‌رسید که عنابی‌پوشان بتوانند این هفته مقابل پرسپولیس که برای صدرنشینی تشنه پیروزی بود، در خانه امتیاز کسب کنند اما شاگردان سیدعباسی نمایش قابل‌قبولی را از خود نشان دادند.

 

شاگردان این سرمربی جوان بعد از شکست مقابل سپاهان، امروز کم‌نقص‌تر نسبت به مصاف با طلایی‌پوشان اصفهانی مقابل حریف تهرانی خود صف کشیدند و به خوبی توانستند با کسب امتیاز از میدان مسابقه خارج شوند و به چهارمین امتیاز فصل برسند.

 

تک امتیاز به دست آمده در مسابقه امروز باعث شد تا شهر خودرو به دومین امتیاز خود در دوران سیدعباسی برسد؛ پیشتر در تهران عنابی‌پوشان موفق به تساوی مقابل پیکان شده بودند. در مجموع تاکنون 3 شکست شهر خودرو با داود سیدعباسی متحمل شده و در جام حذفی توانسته استقلال ملاثانی را شکست بدهد.

 

هر چند که بقای تیم مشهدی در لیگ برتر شبیه به یک معجزه می‌ماند اما باید دید کادرفنی جوان این تیم تا پایان فصل چه عملکردی خواهند داشت؛ عنابی‌پوشان هفته آینده در مصافی دشوار باید در خوزستان و در ورزشگاه فولاد آره‌نا به مصاف فولاد بروند و نیم‌فصل نخست پرماجرای خود را در آنجا به پایان برسانند که باید دید چه نتیجه‌ای برای شهر خودرو رقم می‌خورد.

 

1680956

دیدگاه‌ها