کد خبر : 1803212 | 19 دی 1400 ساعت 09:35 | 12.7K بازدید | 0 دیدگاه

سجده شکر؛ برد در روزهای بی پولی (عکس)

صنعت نفت روزهای سختی را در لیگ برتر سپری می کند؛ به این خاطر که وزارت نفت هیچ پولی را به باشگاه تزریق نمی کند و از سویی کمک ها از سوی دیگر ارگان ها هم به این تیم قطع شده است.

به گزارش "ورزش سه"، در فصول گذشته هم این نابسامانی در تیم صنعت نفت وجود داشت اما هیچ گاه این طور نبود که 14 هفته از مسابقات سپری و پولی به تیم تزریق نشود.

از آنجایی که وزارت نفت از هزینه برای ورزش حرفه ای طبق مصوبه مجلس منع شده است معمولا این پول را در قالب توسعه ورزش همگانی یا کمک به مناطق محروم به حساب وزارت ورزش و جوانان می ریخت و در ادامه با واریز به حساب اداره کل ورزش و جوانان استان باشگاه ذینفع می شد اما به نظر می رسد این راه هم برای کمک به تیم صنعت نفت دچار چالش شده؛ تا جایی که پیش از بازی با نفت مسجد سلیمان بازیکنان به ستوه آمدند و دست به اعتصاب زدند. 

 

با وعده های داده شده از سوی مدیر عامل آنها یک بار دیگر به  اردوی تیم برگشتند و اینبار در مصاف با نفت مسجد سلیمان به برد رسیدند. زیباتر از برد صنعت نفت در برابر نفت مسجد سلیمان در روزهای بی پولی سجده شکر آنها در زمین بود. این یکی از شادی گل های جذاب تیم صنعت نفت آبادان است که بارها و بارها دیده بودیم. حرکتی که برای علیرضا منصوریان سرمربی تیم صنعت نفت هم جذاب است. او پیش تر هم به این نکته اشاره کرده بود و گفت شادی گل بازیکنان صنعت نفت که به اتفاق در گوشه ای از زمین سجده می کنند برایم جذاب است.

علیرضا منصوریان هم این فصل بارها و بارها این کار را انجام داده است. نمونه اش در بازی با نساجی در استادیوم شهدای ساری در هفته چهارم بازی ها که صنعت نفت بعد از سه شکست متوالی اولین برد خود را جشن گرفت. 

 

به امید روزهای بهتر برای صنعت نفت؛ منظورمان شرایط مالی است. تیمی که محق است مثل خیلی از تیم ها از امکانات دولتی برای حضور شایسته در لیگ برتر بهره ببرد.

 

1681109

دیدگاه‌ها