کد خبر : 1803218 | 19 دی 1400 ساعت 09:57 | 19.5K بازدید | 16 دیدگاه

بهترین بازی را در آزادی انجام دادیم

کعبی: با شهامت می‌گویم اشتباه کردم

مدافع مس به اشتباهش روی گل سوم استقلال اعتراف می کند ولی از کسانی که قضاوتش می کنند ناراحت است.

کعبی: با شهامت می‌گویم اشتباه کردم

به گزارش "ورزش سه"، اشتباه عقیل کعبی روی گل سوم استقلال او را تبدیل به یکی از سوژه های دیدار حساس این تیم با مس رفسنجان کرد وی در مورد شکست ۳ بر ۲ به خبرنگار ما گفت: بازی ۵ گل داشت و ما در آزادی خیلی خوب بازی کردیم. ما می‌توانستیم حداقل امتیاز را بگیریم یا اینکه برنده بازی باشیم ولی داور دو پنالتی برای استقلال گرفت و من هم با یک اشتباه، پاس رو به عقب دادم و توپ به پای راستم برخورد کرد و تبدیل به گل سوم استقلال شد.


وی در مورد اینکه بازی بهتری نسبت به استقلال انجام دادند ادامه داد: بله ما بازی بهتری انجام دادیم و موقعیت‌های بیشتری داشتیم ولی متاسفانه تبدیل به گل نشدند. به بچه ها و کادرفنی خسته نباشید می گویم. بازی کردن در آزادی خیلی سخت است. خدا را شکر در حال حاضر تیم عملکرد خیلی خوبی دارد و امیدوار هستیم در بازی های آینده جبران کنیم.


مدافع مس که روی گل امین قاسمی‌نژاد مقصر بود توضیح داد: روی گل سوم مقصر بودم و همین جا از بچه ها و کادر فنی عذرخواهی می کنم.انشالله در بازی‌های بعدی بتوانم جبران کنم.


کعبی در همین رابطه اضافه کرد: من صحبتی هم دارم با دوستانی که در حال حاضر در فضای مجازی علیه من صحبت می کنند و می گویند کعبی پاس گل داده و از قصد پاس داده که بازیکن حریف گل بزند اما باید بگویم کسانی که فوتبالی باشند و آن صحنه را ببینند متوجه می شوند که توپ به کجای پایم برخورد کرده و پاس رو به عقب دادم توپ به پای راستم برخورد کرد و از شدت سرعت توپ کاسته شد و گلر هم نمی‌توانست خروج کند چون اگر بیرون می آمد شاید پنالتی می داد و من اشتباه کردم و با شهامت این را اعلام می کنم. خدا را شکر که چند سال است فوتبال بازی می کنم و همه من را می شناسند. هیچ موقع شرافتم را زیر سوال نبردم و نانی که سر سفره خانواده بردم حلال بوده.


او در پاسخ به این سوال که پنالتی های استقلال درست بود یا خیر  نظرش را اینگونه بیان کرد: ما نمی‌توانیم الان کارشناسی کنیم و در مورد پنالتی دوم باید بگویم که خیلی سخت اینگونه توپ‌ها را پنالتی می‌گیرند و می توانست آن را پنالتی  نگیرد زیرا هر دو بازیکن به سمت توپ پریدند و بازیکن ما برخورد آنچنانی با بازیکن حریف نداشت. به نظرم پنالتی نبود و شاید جایگیری  داور اشتباه بود.
کعبی در پایان در مورد دیدار پیش رو افزود: پیکان تیم بسیار خوبی است و بازیکنان جوان و دونده ای دارد، ما باید در این بازی سه امتیاز را بگیریم که از کورس عقب نمانیم و بالای جدول باقی بمانیم.

دیدگاه‌ها