کد خبر : 1803225 | 19 دی 1400 ساعت 10:22 | 8.9K بازدید | 1 دیدگاه

محمد ربیعی؛ افسوس از ماموریت نیمه تمام

محمد ربیعی مربی مس در پایان بازی با استقلال کمی بد حال شد، این به خاطر فشار و استرسی بود که در جریان بازی متحمل شد.

به گزارش "ورزش سه"، ربیعی دوست داشت افکار تهاجمی اش در بازی با استقلال منجر به یک برد برای مس رفسنجان شود؛ چرا که تساوی در برابر استقلال در استادیوم آزادی تهران کاری بود که پیش از این خیلی از تیم ها موفق به انجامش شده بودند اما برد در این دیدار برای مسی ها بیش از سه امتیاز ارزش داشت چرا که می توانست به این تیم شخصیت دهد و مس درادامه مسیر با امیدواری و روحیه بیشتری کار را دنبال کند. فریاد های محمد ربیعی و حرص و جوش هایی که در کنار زمین می خورد نشان می داد او بیش از اندازه برای پیروزی در این دیدار عطش دارد اما حساب برخی از اتفاقات غیر قابل پیش بینی را نکرده بود. از جمله خطاهایی که منجر به پنالتی شد و هم چنین اشتباهات فردی. 

 

اما بدون شک محمد ربیعی از داشتن و ساختن چنین تیمی خرسند است به این خاطر که تیمش در مصاف با استقلال اگر چه نتیجه را به دست نیاورد اما رو به جلو و خوب بازی کرد و در نهایت یک سوی مسابقه ای بود که پر موقعیت حتی از سوی تیم مس رفسنجان و در نهایت پرگل بود. 

 

 

در پایان هم شاهد یک رفتار حرفه ای جالب از سوی محمد ربیعی بودیم؛ او خیلی روی اشتباهات فردی تیمش در این بازی زوم نکرد و آنها را عامل شکست ندانست و به صراحت گفت این ترکیب را تکرار خواهد کرد. این درست است، زیرا این بازیکنانی که دیروز در بازی با استقلال مرتکب اشتباه شدند، همان هایی هستند که پیش از این ارایه گر بازی های خوبی بودند و 22 امتیاز برای این تیم به ارمغان آوردند. محمد ربیعی به درستی در روز پر اشتباه از آنها حمایت کرد و بدون شک بازیکنان با داشتن چنین مربی حمایت گری خوشحال و دلگرم خواهند شد و در ادامه مسیر در پی جبران اشتباهات مرتکب شده خواهند بود. 

 

حضور چنین تیم هایی در لیگ برتر مایه خرسندی است به این خاطر که منجر به ثبت بازی های زیبا در تاریخ بازی های لیگ برتر می شوند.

دیدگاه‌ها