کد خبر : 1803231 | 19 دی 1400 ساعت 10:39 | 3.8K بازدید | 5 دیدگاه

حقیقی و ثبت ششمین کلین شیت در نساجی

چه این فصل و چه دو فصل پیش علیرضا حقیقی روزهای خوبی را در نساجی پشت سر گذاشته است.

به گزارش "ورزش سه"، او روز گذشته و در مصاف نساجی با ذوب آهن یکی از ارکان پیروزی یک بر صفر تیمش بود. در روزی که ذوب آهن سعی می کرد با شوت های از راه دور و هم چنین ارسال ها از کناره ها و مستقیم دروازه نساجی را تهدید کند علیرضا حقیقی به خوبی از مهار این ضربه ها بر آمد تا پنجمین کلین شیت را در نساجی و در فصل جاری به ثبت برساند. او در یک مسابقه از جام حذفی (مرحله یک شانزدهم نهایی)  که در برابر آرمان گهر در شهر سیرجان انجام شد دروازه نساجی را بسته نگه داشت تا در مجموع و در این فصل 6 کلین شیت برای نساجی داشته باشد. 

 

علیرضا حقیقی در 14 بازی لیگ برتر و یک بازی در جام حذفی برای نساجی به میدان آمده و 13 بار دروازه اش باز شده است. معدل گل خورده این دروازه بان در هر بازی کمتر از یک گل است. علیرضا حقیقی دو فصل پیش به همراه نساجی به عنوان نهمی در لیگ برتر دست پیدا کرد اما هم اکنون به همراه تیمش در رده هشتم جدول قرار دارد و با توجه به روندی که این تیم در فصل جاری در پیش گرفته به نظر می رسد نساجی می تواند به بهترین موقعیت خود در تاریخ لیگ برتر دست پیدا کند. 

 

 

بازی هایی که در آن علیرضا حقیقی دروازه نساجی را بسته نگه داشت؛ با این توضیح که نساجی بعد از شکست دو بر صفر در برابر سپاهان در هفته هفتم بازی ها در استادیوم نقش جهان دیگر شکستی را متحمل نشده است و 7 بازی در لیگ برتر بدون شکست پیش می رود. 

 

لیگ برتر

*نساجی یک – فجر سپاسی صفر 
*استقلال صفر – نساجی صفر 
* نساجی 2 – پدیده صفر 
* هوادار صفر – نساجی صفر 
*نساجی یک – ذوب اهن صفر
 
جام حذفی 

*آرمان گهر صفر – نساجی یک

 

دیدگاه‌ها