کد خبر : 1803233 | 19 دی 1400 ساعت 10:43 | 40.6K بازدید | 23 دیدگاه

قاسمی نژاد، خنده‌ای شبیه گریه! (عکس)

بالاخره بغض امین قاسمی نژاد با پیراهن استقلال ترکید و این بازیکن توانست گل فوق العاده حساسی را وارد دروازه مس کند.

به گزارش "ورزش سه"، درست در لحظاتی که مس با حمله وران خود به دنبال زدن گل تساوی بود و حتی تیر دروازه حسینی را نیز به لرزه درآورد، امین قاسمی نژاد توانست از یک فرصت مرده، برای تیمش گل بسازد و زمینه ساز پیروزی استقلال در یک دیدار سخت و دشوار شود.

 

با جذب امین قاسمی نژاد استقلالی ها مدعی شدند دربی نقل و انتقالاتی را برابر پرسپولیس پیروز شده اند. اما وضعیت او، برخلاف انتظار پیش رفت و این بازیکن هرگز نتوانست درخشش لازم را در پیراهن آبی داشته باشد و در بسیاری از بازی ها نیز به عنوان بازیکن نیمکت نشین نظاره گر عملکرد هم تیمی هایش بود.

 

1681137

 

اوضاع برای قاسمی نژاد در هفته های گذشته نیز وخیم تر شد و او به دلیل مشکلاتی که بابت انتقال از شهرخودرو به استقلال داشت، نامش در لیست تیم نیز قرار نگرفت تا اینکه او روز گذشته و در استادیوم آزادی توانست تمامی این مسائل را با یک گل فوق العاده حساس پشت سر بگذارد.

 

در لحظه ای که عقیل کعبی قصد داشت با یک پاس رو به عقب داوود نوشی صوفیانی سنگربان مس را صاحب توپ کند، قاسمی نژاد با حضوری به موقع در محوطه جریمه مس، از سرعت پایین پاس کعبی نهایت استفاده را برد و با عبور از نوشی صوفیانی، موفق به گلزنی شد و پیروزی تیمش را قطعی کرد.

 

قاسمی نژاد که در این مدت زیر فشار شدیدی قرار داشت، در ابتدا خوشحالی انجام نداد و ترجیح داد سجده شکر را به جا بیاورد. هم تیمی های او که به شدت منتظر گلزنی این بازیکن بودند، همگی دور او جمع شده و گلزنی این بازیکن را جشن گرفتند.

 

 

او در نهایت و پس از گلزنی، با خوشحالی رو به دوربین های عکاسان حاضر در پشت دروازه مس کرد و شادی گل ویژه اش را به نمایش گذاشت. خنده های این بازیکن که به نظر می رسد با اشک شوق نیز قاطی شده است، چهره ویژه بازیکنی بود که نشان داد می تواند با این گل، به روند خوبش در شهرخودرو بازگردد و بیشتر از این برای استقلال مثمر ثمر باشد.

دیدگاه‌ها