کد خبر : 1803243 | 19 دی 1400 ساعت 11:18 | 12.1K بازدید | 7 دیدگاه

صوفیانی: یامگا خیلی خوب پنالتی زد

دروازه بان مس می گوید پنالتی گرفتن تمرین خاصی ندارد اما یامگا پنالتی‌های خیلی خوبی زد.

صوفیانی: یامگا خیلی خوب پنالتی زد 

به گزارش ورزش سه، بازی بین استقلال و مس رفسنجان دوئل گلر ها به دلیل پنالتی های متعدد در این بازی بود؛ جایی که هر دو در مهار پنالتی ناکام ماندند. داود نوشی صوفیانی در مورد این دیدار به خبرنگار ما گفت: مقابل تیم خوب، قابل احترام و پر تماشاگر استقلال بازی داشتیم ولی به نظرم روز گذشته خیلی خوب کار کردیم. دو پنالتی برای استقلال گرفته شد و بهتر است کارشناسان در این باره نظر بدهند ولی این را بگویم که مستحق باخت نبودیم و استقلال شانس آورد که به پیروزی رسید و انشاالله بتوانیم در بازی‌های بعدی جبران کنیم.

 

او در مورد دو پنالتی که استقلال به ثمر رساند ادامه داد: به نظرم پنالتی اول درست بود ولی پنالتی دوم خیر. چون دفاع ما اصلا ضربه ای به بازیکن حریف نزد و همان طور که آقای ربیعی در مصاحبه اش گفت در دربی هم چنین صحنه ای را برای استقلال پنالتی نگرفتند.

 

گلر مس رفسنجان از اشتباهات خط دفاع در این دیدار دفاع کرد و گفت: وقتی یک تیم گل می خورد و می‌بازد کل تیم مقصر هستند و در گلزنی هم کل تیم نقش دارند. اشتباه جزئی از فوتبال است‌ این بازی تمام شد و در بازی‌های بعدی جبران می کنیم.

 

1681155

 

وی که نتوانست از دروازه اش در برابر پنالتی‌های یامگا محافظت کند توضیح داد: پنالتی تمرین خاصی ندارد و کاملا ۵۰_۵۰ است و قطعا یامگا خوب زده که من نتوانستم بگیرم. امیدوارم در بازی های بعدی شانس با ما یار باشد تا بتوانیم پنالتی بگیریم.

 

صوفیانی در مورد اینکه با وجود شکست در رده پنجم هستند و جایگاه خوبی دارند توضیح داد: دومین سالی است که ما در لیگ برتر هستیم و قرار گرفتن جزو پنج تیم باعث خوشحالی ما است و مجموعه مس واقعاً دوست دارد این اتفال خوب را رقم بزند و با توکل به خدا جلو می رویم تا ببینیم آینده چه چیزی را برای ما رقم می‌زند و امیدوارم در ادامه جزو تیم‌های خوب ایران باشیم.

 

صوفیانی در پایان در مورد دیدار بعدی افزود: پیکان تیم جوانی است و کادر فنی خیلی خوبی دارد اما ما هم مس رفسنجان هستیم و در خانه بازی می‌کنیم. تمام تلاشمان را می‌کنیم انشالله که خواست خدا با نیت ما یکی باشد و بتوانیم این سه امتیاز را بگیریم و بازی با استقلال را جبران کنیم.

دیدگاه‌ها