کد خبر : 1803253 | 19 دی 1400 ساعت 11:43 | 4.2K بازدید | 0 دیدگاه

مطلق‌زاده: در آبادان همه می‌دانند چطور گل می‌زنم

محمود مطلق زاده می‌گوید همه می دانند که من خوب شوت می زنم و از موقعیتی که نصیبم شد استفاده کردم و گل زدم.

مطلق‌زاده: در آبادان همه می‌دانند چطور گل می‌زنم

به گزارش "ورزش سه"، صنعت نفت آبادان مقابل همتای مسجدسلیمانی خود به نتیجه پیروزی دو بر صفر دست پیدا کرد و در این بین هافبک صنعتی ها گلی تماشایی را به ثمر رساند. محمود مطلق زاده در مورد این دیدار به خبرنگار ما گفت: حریف تیم خوبی بود و اکثر بازیکنان آنها دوستان ما بودند و کاملاً روی هم شناخت داشتیم. خدا را شکر توانستیم بازی را ببریم و این پیروزی را به هواداران تبریک می‌گویم.

 

این بازیکن که روی یک شوت زیبا به گل رسید در این باره ادامه داد: بچه ها زحمت کشیدند و همه تلاش کردند و من هم از این که توانستم زحمات بچه‌ها را به ثمر برسانم خوشحالم. بعد از اینکه مصدومیتم به اتمام رسید اولین گل فصلم را به ثمر رساندم و قبلاً هم چند سال پیش به نفت مسجدسلیمان گل زده بودم. توپ در پشت ۱۸ قدم افتاد و اکثرا در این شهر می دانند که من خوب شوت می‌زنم و شوت زدم و توپ وارد دروازه شد.

 

وی در مورد اعتصاب نفتی های آبادان قبل از این دیدار عنوان کرد: مسئولین شهری باید همت کنند. استاندار، فرماندار و نمایندگان همگی باید تلاش کنند. این شهر آبادان را نمی توان همینگونه رها کرد، تیم صنعت نفت ریشه‌دار است و باید حتما پیگیری کنند. اگر این تیم نابود شود یک شهر و یک عالم جوانی که طرفدار این تیم هستند نابود می شوند، باید به فکر صنعت نفت باشند. ما هم سعی کردیم فقط به خاطر هواداران بازی کنیم و بتوانیم آنها را خوشحال کنیم.

 

او در مورد دیدار پیش رو با هوادار اضافه کرد: بازی سختی با تیم هوادار داریم، سعی می‌کنیم با تمام توان بازی کنیم. تلاش می کنیم که باز هم بتوانیم لبخند را روی لب هواداران بیاوریم. 

مطلق زاده در مورد جایگاه یازدهمی صنعت نفت آبادان افزود: این جایگاه واقعی ما نیست و اگر مسئولین کمک کنند می‌توانیم در جدول جایگاه مناسب تر ازاین هم داشته باشیم. امیدوارم همه کمک کنند تا خنده را بر لب هواداران بیاوریم.

دیدگاه‌ها