کد خبر : 1803266 | 19 دی 1400 ساعت 12:37 | 10.7K بازدید | 2 دیدگاه

توضیح مربی نفت MIS از حمله لیدرها به رختکن

بعد از شکست روز گذشته نفت مسجدسلیمان برابر نفت آبادان، اخباری مبنی بر حمله به رختکن و بازیکنان این تیم منتشر شد که اکنون با توضیح مربی این تیم همراه شده است.

توضیح مربی نفت MIS از حمله لیدرها به رختکن

به گزارش "ورزش سه"، نفت مسجدسلیمان که با مشکلات زیادی همانند فصول گذشته لیگ را دنبال می‌کند، روز گذشته در دربی نفتی‌ها بازی را به شاگردان علیرضا منصوریان واگذار کرد. بعد از این بازی اخباری مبنی بر حمله لیدرهای باشگاه نفت مسجدسلیمان به رختکن و بازیکنان این تیم منتشر شد که با توضیح حمید عبداللهی مربی این تیم همراه شده است.

 

وی در توضیح اتفاقات بعد از این بازی می‌گوید: چنین چیزی وجود داشت و به راحتی به داخل رختکن آمدند. هواداران حق دارند که ناراحت باشند اما نباید به بازیکنان توهین شود. در فاصله ای که آقای کمالوند برای نشست خبری رفته بودند درگیری در حد زد و خورد شکل گرفت و با فشار شدید آنها را از رختکن بیرون و جو رختکن را آرام کردیم. متاسفم که نمی دانم چطور به رختکن وارد شدند، نیروی انتظامی آنجا حضور داشت ولی این اتفاق متاسفانه افتاد. این اتفاق مسبوق به سابقه است و در زمان آقایان فکری، تارتار و حسینی هم به بازیکنان انگ کم کاری زده بودند.

 

برخوردی صورت نگرفت؟ عبداللهی در پاسخ به این سوال گفت: برخوردی که نه ولی سعی کردیم که جدا کنیم. آقای کمالوند از این موضوع خیلی ناراحت هستند. هر سال این اتفاق افتاده و برخوردی نبوده است. روی سخنم با هواداران فهیم مسجد سلیمان است و تکرار مکررات می‌کنم. مسئولان شهر وقتی تصمیم می گیرند 10 روز مانده به لیگ در مسابقات شرکت کنند یکسری چیزها را هم باید در نظر بگیرند. تیمی که گزینه سقوط بوده و فصل بعدی 10 روز مانده به فصل آغاز به‌کار می‌کند، این مرحله اول کار است.

 

او ادامه داد: بعد باید دید که آیا بستر فنی برای کار وجود دارد یا نه. سپس بودجه تیم های نفتی است که هر بازیکنی را نمی‌توانیم جذب کنیم. از حیث در اختیار داشتن زمین باید این موضوع را اعتراف کنیم که پشت دروازه تمرین می‌کند! بیشتر تمرینات ما پشت دروازه است و با تلاش کادرفنی با رهبری آقای کمالوند به گونه ای تیم را پیش می بریم که از نظر فوتبالی مشکلی نداریم. در مسابقات تیم باکیفیتی بودیم ولی به هر حال خیلی از عوامل باعث می شود که تیم ما نتیجه نگیرد. از طرفی هم شانس نداریم و بعضی اوقات توپ هایمان به گل تبدیل نمی شود.

 

1657219

 

مربی نفت مسجد سلیمان درخصوص اینکه بازیکنان مورد تهدید هم قرار گرفته‌اند، گفت: بازیکنان به آقای کمالوند گفته اند که ما در تمرین حاضر نمی‌شویم چون امنیت جانی نداریم. الان با وضعیتی که پیش آمده به نظر شما بازیکنان حاضر می‌شوند که در مسجدسلیمان بازی کنند؟ آقای کمالوند گفته‌اند که وضعیت را روشن خواهند کرد. برای تیمی که 10 روز مانده به لیگ شروع می‌کند مسلم است که هدفش کسب عنوان قهرمانی نیست. سعی کردیم بهترین تیم را جمع کنیم و ما هم مانند سال گذشته باید به دنبال بقا در لیگ باشیم.

 

عبداللهی که فصل گذشته به همراه آلومینیوم اراک و تراکتور روزهای خوبی را در لیگ پشت سر گذاشته بود، درباره شرایط این روزهای نفت مسجدسلیمان می‌گوید: ما اختلاف امتیازات کمی هم نسبت به تیم های میان جدولی فاصله داریم. الان هیچ کس نمی تواند بگوید ما قطعی سقوط کردیم. برای اینکه سطح بالای کیفی داشته باشیم باید زمین تمرین خوب و تقویت بازیکن داشته باشیم. با این برخوردی که شده بسیاری از بازیکنان به مسجد سلیمان نمی‌آیند. این شهر و باشگاه نسبت به سایر تیم های لیگ برتری آپشن های کمتری دارند و یا باید بازیکن جوان جذب کنید و بازیکن بزرگ بیاورید که هر کدام از آنها به اندازه خودش سخت هستند. بهترین چیز این است که از بازیکنان فعلی حمایت کنیم که این تیم باید برای ماندن در لیگ بجنگد و امسال هم قطعا تیم ماندنی خواهد بود و باید ببینیم در آینده چه پیش می آید.

 

مربی تیم نفت مسجد سلیمان در پایان گفت: تیمی که به دنبال بقاست تا لحظه آخر مورد توجه و حمایت هواداران است. هواداران باید پشت باشگاه باشند تا به بازیکنان انگیزه بدهند. امیدواریم که اینجا هم با ما یا بدون ما اینطور باشد و از بازیکنان حمایت کنند. ساختار به گونه ای بوده که تا لحظه آخر وضعیت تیم نفت مشخص نبوده و امیدواریم که تغییرات جدی صورت بگیرد. در سال های گذشته 4 بازی ابتدایی نتیجه می گرفتند و بعد به مشکل می‌خوردند امسال امکان دارد که برعکس باشد. امیدوارم که شرایط تیم نفت بهتر شود و باعث خوشحالی هواداران باشیم.

دیدگاه‌ها