کد خبر : 1803317 | 19 دی 1400 ساعت 17:04 | 12.1K بازدید | 5 دیدگاه

پیکان جوانان در جاده خوشبختی

مورد عجیب؛ 9 بازیکن زیر 23 سال در ترکیب پیکان!

9 بازیکن زیر 23 سال روز گذشته در ترکیب پیکان مقابل آلومینیوم اراک به میدان رفتند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال پیکان امسال با وجود جوانی بیش از حد بازیکنانش اما یکی از خوب های لیگ برتر بوده و تا اینجا نیز با کسب نتایج خوب در رتبه ششم جدول رده بندی قرار دارد.


یکی از اتفاقات مهم در باشگاه پیکان توجه ویژه به آکادمی و سرمایه گذاری روی بازیکنان بااستعداد است. اکبر محمدی مدیرعامل فوتبالی پیکان که سوابق زیادی در فوتبال پایه و استعدادیابی دارد و ستاره های بزرگی مانند سردار آزمون، علیرضا جهانبخش و... را به فوتبال ایران معرفی کرده، در پیکان نیز سرمایه گذاری زیادی روی تیم های پایه انجام داده و این مساله در تیم بزرگسالان پیکان نیز نمایان است. پیکانی‌ها روی نیمکت نیز از مجتبی حسینی سود می‌برند؛ مربی ای که در سال های گذشته هم نشان داده ابایی از میدان دادن به جوانان ندارد و این رویه را در پیکان هم ادامه می‌دهد.

 

1681257

 

1681258

 


اتفاق جالب درباره بازی روز گذشته پیکان مقابل آلومینیوم اراک که با تساوی یک بر یک به پایان رسید، حضور 9 بازیکن زیر 23 سال در ترکیب این تیم بود. ایمان اکبری، سامان فلاح، امیرحسین جدی، غلامرضا ثابت ایمانی، محمد جواد آزاده و علیرضا کوشکی 6 بازیکن زیر 23 ساله ای بودند که دیروز در ترکیب ابتدایی پیکان قرار داشتند. در نیمه دوم نیز مجتبی حسینی از محمدحسن فلاح، محمدمهدی محبی و اسماعیل بابایی به عنوان 3 بازیکن زیر 23 سال دیگر در ترکیب تیمش به عنوان یار تعویضی استفاده کرد.

 

1681259

 

1681260


حضور 9 بازیکن جوان که اکثر آنها از محصولات آکادمی باشگاه پیکان هستند در ترکیب این تیم در کنار نمایش های خوب این تیم در لیگ برتر آینده روشنی را پیش روی این باشگاه و ستاره های جوانش قرار داده است. اتفاقی که کمتر در فوتبال ایران نظیر آن را دیده‌ایم.

دیدگاه‌ها