کد خبر : 1803326 | 19 دی 1400 ساعت 17:39 | 18K بازدید | 9 دیدگاه

پیولی: آلگری در مورد اینتر درست گفت

استفانو پیولی، سرمربی میلان اعتراف کرد اینتر جدی ترین شانس فتح اسکودتو در فصل جاری محسوب می شود.

پیولی: آلگری در مورد اینتر درست گفت

به گزارش "ورزش سه"، میلان در دومین بازی متوالی خود در سال 2022 نیز به برتری دست یافت تا حالا با دو بازی بیشتر نسبت به اینتر، بالاتر از این تیم در صدر جدول رقابت های لیگ ایتالیا قرار بگیرد. استفانو پیولی در پایان این دیدار مدعی شد هنوز اینتر شانس اول قهرمانی است و بازیکنان میلان در ادامه فصل باید از سبک بازی خود لذت ببرند.

 

استفانو پیولی گفت: "می خواهیم در سال 2022 ثابت کنیم که تیمی رقابت طلب هستیم. این واقعیت را پنهان نخواهیم کرد که یک شکاف بین مبارزه طلب بودن و کسب عنوان قهرمانی وجود دارد، اما در طول فصل خواهیم دید که آیا ما موفق به پر کردن این شکاف خواهیم شد یا خیر. به ظاهر یک بازی آسان در پیش داشتیم، اما ما به خاطر رویکرد و عزم صحیح این مسابقه را آسان‌تر از آنچه بود جلوه دادیم.

 

1660881

 

مزیت حذف از لیگ قهرمانان نسبت به اینتر؟ من همیشه ترجیح می دهم اروپا باشم. ما در گروه بسیار سختی قرار داشته و توانستیم با کسب پیروزی بزرگ در خارج از خانه مقابل اتلتیکو به خودمان فرصت صعود دهیم، اما در نهایت اشتباهات زیادی مرتکب شدیم.

 

اگرچه شما با حذف از لیگ قهرمانان هر هفته زمان بیشتری برای آماده شدن دارید، اما طبیعتا ترجیح می دهیم در اروپا  حاضر باشیم. اینتر در فصل گذشته نیم فصل دوم فوق العاده ای داشت، اما دلیل این عملکرد فقط حذف از لیگ قهرمانان نبود و برای جمع آوری 50 امتیاز به چیزی بیش از این نیاز است.

 

مکس آلگری اخیرا به درستی در مصاحبه ای مدعی شد اینتر به وضوح مهم ترین گزینه برای فتح اسکودتو است و ما فقط می‌توانیم با این شور و اشتیاق برای پیشرفت عملکرد خودمان تلاش کنیم. نکته مهم در مورد سبک میلان این است که خود بازیکنان نیز از بازی لذت ببرند."

دیدگاه‌ها