کد خبر : 1803327 | 19 دی 1400 ساعت 17:54 | 28.9K بازدید | 8 دیدگاه

تئو هرناندز:

پاسخ به پیشنهاد پاریس؛ در میلان می‌مانم

تئو هرناندز، مدافع فرانسوی میلان تایید کرد در آستانه تمدید قرارداد با این باشگاه قرار گرفته است.

پاسخ به پیشنهاد پاریس؛ در میلان می‌مانم

به گزارش "ورزش سه"، میلان امروز با سه گل در خانه ونتزیا به برتری دست یافت و تئو هرناندز، مدافع 24 ساله این تیم دو بار موفق به گلزنی شد. قرارداد این بازیکن در سال 2024 با روسونری تمام می شود و اخباری در مورد ابراز تمایل پاری سن ژرمن به خرید تئو هرناندز به گوش رسیده، اما او در پایان این دیدار اعلام کرد فاصله ای تا تمدید قرارداد با میلان ندارد.

 

تئو هرناندز گفت: "به لطف عملکرد کادر فنی بوده که میلان از این انرژی برخوردار است. ما هر روز برای ریکاوری و پیشرفت بیشتر تلاش می کنیم و خود من نیز به لطف کادر فنی در چنین شرایطی قرار دارم. ما عملکرد فوق العاده ای داشتیم و می دانستیم بازی کردن در مقابل ونتزیا کار آسانی نیست.

 

1681274

 

ما بازی به بازی پیش رفته و شرایط را بررسی می کنیم. فتح اسکودتو در فصل جاری برای میلان آسان نخواهد بود، اما ما برای رسیدن به این هدف با تمام توان تلاش می کنیم و بعد خواهیم دید که چه اتفاقاتی رخ می دهد. میلان از گروه بسیار خوبی از بازیکنان تشکیل شده، اما من نمی توانم بگویم من و رافائل لیائو بهترین سمت چپ لیگ را تشکیل داده ایم یا نه.

 

بستن بازوبند کاپیتانی میلان؟ از رخ دادن این اتفاق خیلی خوشحالم و بستن بازوبند کاپیتانی روسونری باعث افتخار است. البته آلسیو رومانیولی و داوید کالابریا نیز در بازی امروز غایب بودند. من هر روز تلاش می کنم تا به اوج برسم و پائولو مالدینی نیز اغلب به من مشاوره می دهد.

 

تمدید قرارداد با میلان؟ ما در مرحله پیشرفته ای از مذاکرات قرار داریم. من از روز اول از حضور در میلان خیلی خوشحال بودم و ما در حال مذاکره برای تمدید هستیم."

دیدگاه‌ها