کد خبر : 1803334 | 19 دی 1400 ساعت 18:52 | 54.9K بازدید | 6 دیدگاه

شادی به سبک مربی پورتو

سیلی پدرانه کونسیسائو بر صورت فرانچسکو

در حالی‌که کل نیمکت پورتو از شادی پس از گل به درون زمین پریده بود، کونسیسائو کوچک با جا گذاشتن همه به سمت پدرش رفت تا شادی اش را با او سهیم شود.

سیلی پدرانه کونسیسائو بر صورت فرانچسکو

به گزارش "ورزش سه"، کسی انتظار نداشت که پورتو در استادیوم آنتونیو کویمبرا داموتا غافلگیر شده و با 2 گل از اشتوریل پرایا عقب بیفتد ولی این اتفاق رخ داد. یک 45 دقیقه ضعیف باعث شد تا میزبان از غفلت بازیکنان پورتو نهایت استفاده را برده و با یک شوت و یک خطای پنالتی، برخلاف انتظار از آبی و سفیدهای بندرنشین پیش بیفتد.

 

در آغاز نیمه دوم و با فرصت طلبی طارمی بود که پورتو یکی از گل ها را جبران کرد. در دقایق پایانی نیز مهاجم ایرانی به داد تیمش آمد و با یک پاس گل خوب به لوئیس دیاز، زمینه ساز گل تساوی تیمش شد تا پورتو بازی دو بر صفر باخته را با تساوی 2 – 2 عوض کند.

 

ثانیه هایی پس از این گل بود که سرجیو کونسیسائو به پسرش فرانچسکو اعلام کرد تا به کنار خط آمده و آماده حضور در زمین شود. فرزند 19 ساله سرمربی پورتو 3 دقیقه پس از گل تساوی تیمش و در دقیقه 87 جانشین فابیو کاردوسو شد. این تعویضی شجاعانه از سوی سرمربی اژدهایان بود چرا که او یک مدافع تخصصی را بیرون کشید و یک بازیکن تهاجمی را به زمین مسابقه فرستاد.

 

 

 

1681293

 

1681300

 

 

تعویض طلایی سرجیو، خیلی زود جواب داد و فرانچسکو در دقیقه 89 قدر پاس دیدنی لوئیس دیاز به دهانه دروازه را دانست و با یک ضربه تمام کننده، توپ را به طاق دروازه اشتوریل پرایا چسباند و تیمش را 3 بر 2 پیش انداخت.

 

سرجیو که از زمان حضور پدرش بر روی نیمکت پورتو فرصت حضور در میادین را به دست آورده است، با یک شادی دیوانه وار و پس از آنکه پیراهنش را از تن خارج کرد، به سمت نیمکت پورتو رفت و به گرمی پدرش را در آغوش گرفت. چهره ذوق زده سرجیو پس از گلزنی پسرش، لحظات احساسی را در استادیوم آنتونیو کویمبرا داموتا به وجود آورد.

 

 

 

1681299

 

1681294

 

 

سرجیو کونسیسائو نیز به شیوه خاص خودش با ضربات متعدد دست به سر و صورت پسرش، اینگونه گلزنی برابر حریف سرسخت را جشن گرفت. او با این حرکت که چندان هم ملایم نبود، گلزنی پسرش را به او تبریک گفت و به نوعی خواست با وارد کردن شوک به او، کاری کند تا فرانچسکو به خودش آمده و دقایق باقی مانده را جدی بگیرد و ارزش این گل مهم را به او یادآوری کند.

 

 

 

1681297

 

 

 گلی که با توجه به شکست اسپورتینگ جدی ترین رقیب پورتو برای قهرمانی بسیار با ارزش بود و می تواند در پایان فصل حسابی به کار این تیم بیاید و پورتو در پایان فصل، جام قهرمانی لیگ برتر پرتغال را بالای سر ببرد.

 

 

1681296

دیدگاه‌ها