کد خبر : 1803347 | 19 دی 1400 ساعت 19:50 | 20.5K بازدید | 2 دیدگاه

میهایلوویچ:

بازیکن اینتر بودم اما دوست دارم ناپولی قهرمان شود

سینیشا میهایلوویچ، سرمربی بولونیا، ابراز امیدواری کرد که ناپولی در این فصل فاتح رقابت های اسکودتو شود.

بازیکن اینتر بودم اما دوست دارم ناپولی قهرمان شود 

به گزارش "ورزش سه"، در حال حاضر اینتر از شانس خوبی برای فتح اسکودتو و دفاع از عنوان قهرمانی خود برخوردار است. شاگردان سیمونه اینزاگی با دو بازی و دو امتیاز کمتر نسبت به تیم همشهری یعنی میلان در رده دوم قرار گرفته اند. در واقع آنها می توانند تا با پیروزی در دو مسابقه عقب افتاده خود جایگاه‌شان در صدر جدول را پس بگیرند.

 

 

1677230

 

 

اما دو تیم اینتر و میلان تنها مدعیان فتح اسکودتو در فصل جاری رقابت‌های سری آ محسوب نمی شوند و باید ناپولی را هم به جمع آنها اضافه کرد. شاگردان لوسیانو اسپالتی در ابتدای فصل فوق‌العاده عمل کردند و با پیروزی‌های پیاپی صدرنشین شدند اما در ادامه چند نتیجه ضعیف کسب کردند تا اکنون با 40 امتیاز در رده سوم جدول قرار داشته باشند.

 

سینیشا میهایلوویچ، سرمربی کنونی بولونیا، کسی بود که سابقه بازی و مربیگری در اینتر را در کارنامه داشته اما حالا ابراز امیدواری کرده که ناپولی در این فصل فاتح اسکودتو شود. میهایلوویچ در این باره گفت: "من مردم ناپل را خیلی دوست دارم. در اینتر من به عنوان بازیکن و کمک مربی حضور داشته ام. اما من علاقه خاصی به ناپلی ها دارم. آنها کسانی هستند که قلب های بزرگی دارند و از این نظر به ما صرب ها شبیه هستند."

 

 

1659882

دیدگاه‌ها