کد خبر : 1803368 | 19 دی 1400 ساعت 22:19 | 73.3K بازدید | 7 دیدگاه

شوک بزرگ به یوونتوس و تیم ملی ایتالیا(عکس)

فدریکو کیه زا، ستاره ایتالیایی یوونتوس، در جریان دیدار برابر رم به شدت دچار آسیب دیدگی شد.

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم رم و یوونتوس در جریان یکی از حساس ترین بازی های هفته بیست و یکم سری‌آ به مصاف یکدیگر رفته اند. هر دو تیم وضعیت خیلی خوبی در جدول ندارند و به پیروزی در این مسابقه نیاز مبرم دارند؛ موضوعی که باعث شد در نیمه اول شاهد یک بازی تهاجمی از سوی دو تیم باشیم.

 

اما در جریان نیمه اول یک اتفاق تلخ و نگران‌کننده برای ستاره ایتالیایی یوونتوس رخ داد. جایی که فدریکو کیه زا بعد از برخورد با کریس اسمالینگ روی زمین افتاد. در ابتدا مصدومیت این بازیکن خیلی جدی به نظر نمی رسید و او حتی به بازی ادامه داد اما این پایان کار نبود.

 

در ادامه فدریکو کیه زا به دلیل احساس درد نتوانست به بازی ادامه دهد و زمین مسابقه را ترک کرد. این ستاره ایتالیایی از ناحیه زانو دچار آسیب دیدگی شده و احتمالاً مشکل او مربوط به رباط صلیبی است. در صورتی که چنین مسئله ای تایید شود کیه زا فصل را از دست خواهد داد. این می‌تواند یک خبر شوکه کننده برای یوونتوس و البته تیم ملی ایتالیا باشد که در ادامه باید برای حضور در جام‌جهانی در رقابت‌های پلی‌آف شرکت کند. با این حال باید منتظر ماند و دید که مصدومیت کیه زا تا چه حد جدی است.

 

 

1681338

 

1681339

 

1681337

دیدگاه‌ها