کد خبر : 1803406 | 20 دی 1400 ساعت 10:07 | 7K بازدید | 7 دیدگاه

شزنی: پنالتی رم را شانسی مهار کردم

وویچک شزنی، دروازه‌بان یوونتوس، معتقد است که روی مهار پنالتی رم عملکرد چندان خوبی نداشته است.

شزنی: پنالتی رم را شانسی مهار کردم

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم یوونتوس و رم شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و یکم لیگ ایتالیا به مصاف هم رفتند و این بازی در نهایت با نتیجه 3-4 به سود بیانکونری به پایان رسید.

در دقایق پایان بازی بود که شزنی موفق شد پنالتی حریف را مهار کرده و نقش مهمی در کسب این سه امتیاز برای تیمش ایفا کند.

این دروازه‌بان لهستانی پس از بازی در گفتگو با DAZN اظهار داشت:« مهار پنالتی در چنین لحظه مهمی از بازی حس بسیار خوبی دارد. هرچند تقریبا هرکاری که لازم بود تا نتوانم این ضربه را مهار کنم انجام دادم چون سعی کردم ادای پریدن دربیاورم اما این کار را خیلی زود کردم. در هر حال خوش شانس بودم چون پلگرینی به طرف من شوت زد. اما این احساس بسیار خوبی بود.»

 

1667458

 

او احساس می‌کند بیشتر از این که مهارت خاصی روی این صحنه به کار گرفته باشد، شانس با او یار بوده که موفق به مهار این پنالتی شده است.

او در این باره گفت:« بله، من بیشتر از این که خوب کار کنم خوش شانس بودم. پلگرینی دو سبک پنالتی می‌زند. سعی کردم حرکتی که باید را به کار بگیرم اما زمانبندی اشتباهی داشتم و کمی تعادلم بهم خورد.»

شزنی درباره عملکرد دفاعی یووه در این دیدار اضافه کرد:« امروز شرایط پیچیده‌تر بود و این به خاطر شایستگی‌های رم هم بود. آنها روی ضربات شروع مجدد بسیار خوب بودند، در نیمه اول کار را روی کرنرها برای ما سخت کردند. آنها موقعیت‌های خوبی خلق کرده و گل زدند. باید از عملکرد خوب رم در این بازی تقدیر کرد.»

دیدگاه‌ها