کد خبر : 1803425 | 20 دی 1400 ساعت 11:46 | 71.9K بازدید | 14 دیدگاه

برگی از تاریخ  

هوشنگ نصیرزاده؛ علیه پرسپولیس (عکس)

داربی برگزار شده استقلال و پرسپولیس در تبریز نیز از مشکلات داوری به دور نبود و بعد از بازی اتهامات زیادی به بازی و پنالتی پرسپولیس زده شد.

به گزارش"ورزش سه "، مشکلات چمن ورزشگاه آزادی بعد از بازی های استقلال در جام باشگاه های آسیا در فرودین سال 81،رقابت های باشگاهی برگزار شده در تهران را از ورزشگاه آزادی به ورزشگاه تختی کشاند.
مسئولین فدراسیون در آن روزها برای برگزاری بازی دو تیم استقلال و پرسپولیس به دنبال ورزشگاه بزرگی بودند تا بتوانند تماشاگران دو تیم را مدیریت کنند و قرعه به نام تبریز و ورزشگاه در شرف اتمام یادگار امام تبریز افتاد.


پرسپولیس با سرمربیگری پروین و استقلال با کخ آلمانی به تبریز سفر کردند تا داربی 53را در 20دیماه سال 81به داوری روبرتو روزتی برگزار کنند.

 

1681592


نبردی که با اشتباه مرگبار یحیی گل محمدی و گل ثانیه های آغازین علی سامره با یک گل به نفع آبی ها آغاز شد و با گل مساوی علی انصاریان از روی نقطه پنالتی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.


کخ بعد از بازی به داوری بد روزتی ایتالیایی به شدت گله داشت و پنالتی سرخ پوشان را هدیه داور می دانست.

 

1681437


هوشنگ نصیرزاده منتقد داوری بعد از بازی یادداشتی در جریده خبر ورزشی داشت و در آن با گفتن جمله « داور مساوی در ایران پیدا می شود» و «بحث ما یک امر کارشناسی است نه زیر سوال بردن پرسپولیس» از داوری بازی انتقاد کرد.

 

 

1681435

دیدگاه‌ها