کد خبر : 1803430 | 20 دی 1400 ساعت 12:06 | 11.5K بازدید | 18 دیدگاه

نتیجه جلسه با مدیرعامل و فرماندار شهرستان چه شد؟

احتمال جدایی کمالوند از نفت مسجدسلیمان

در پی اتفاقات رخ داده در رختکن تیم نفت مسجدسلیمان احتمال جدایی فراز کمالوند از این تیم وجود دارد.

احتمال جدایی کمالوند از نفت مسجدسلیمان

به گزارش "ورزش سه"،‌بعد از شکست تیم نفت مسجدسلیمان مقابل صنعت نفت در آبادان برخی لیدرهای مسجدسلیمانی در زمانی که فراز کمالوند در نشست خبری بود،‌به رختکن تیم شان رفتند و با بازیکنان درگیری فیزیکی پیدا کردند.


بعد از این اتفاق برخی بازیکنان نفت به کمالوند اعلام کردند که در شهر مسجدسلیمان امنیت جانی ندارند و حاضر نیستند به تمرینات نفت برگردند. 


این اتفاقات با حمایت فراز کمالوند با بازیکنان تیم نفت همراه شد. سرمربی نفت مسجدسلیمان در این خصوص روز گذشته جلسه ای را با فرماندار این شهرستان و مدیرعامل باشگاه برگزار کرد. در این جلسه کمالوند در حمایت از بازیکنان تیمش خواهان توافق دو طرفه برای جدایی شده است.


سرمربی نفت مسجدسلیمان معتقد است اتفاقی که در آبادان رخ داده، تمرکز تیم را برهم زده و با توجه به ناراحتی بازیکنان او نیز نمی‌خواهد به کارش ادامه بدهد.


در این خصوص قرار است امروز یا فردا جلسه دیگری میان کمالوند و مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان برگزار شود تا در خصوص ادامه یا قطع همکاری این مربی تصمیم گیری شود.


ابوذر شجاعی، مدیرعامل باشگاه نفت نیز در این باره به ایسنا گفته است:‌«در پی رخ دادن حواشی اخیر به همراه فرماندار شهرستان در اهواز جلسه‌ای با آقای کمالوند داشتیم و صحبت‌های وی و بازیکنان را شنیدیم و به اعضای تیم اعلام شد شرایط لازم در مسجدسلیمان برای حضور آن‌ها فراهم است. ضمن این‌که مقرر شد، ادامه همکاری کمالوند و باشگاه طی امروز یا فردا مشخص شود.»

دیدگاه‌ها