کد خبر : 1803431 | 20 دی 1400 ساعت 12:07 | 25K بازدید | 14 دیدگاه

چلسی و بارسلونا؛ عامل حواس پرتی مدافع یووه

ماتیس دی‌لیخت، مدافع یوونتوس، در جریان پیروزی این تیم برابر رم خطایی انجام داد که ممکن بود برای بیانکونری گران تمام شود.

چلسی و بارسلونا؛ عامل حواس پرتی مدافع یووه

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس شب گذشته در هفته بیست و یکم لیگ ایتالیا به مصاف رم رفت و موفق شد با نتیجه 3-4 برابر این تیم به پیروزی برسد.

دی‌لیخت در جریان این بازی به دلیل خطایی که در دقایق پایانی انجام داد از زمین بازی اخراج شد و یک پنالتی به سود رم نیز اعلام شد.

در آن زمان نتیجه بازی 3-4 به سود یووه بود و اشتباه این بازیکن 22 ساله ممکن بود منجر به از دست رفتن سه امتیازی شود که به سختی به دست آمده بود.

اخیرا بسیاری از منابع اسپانیایی و ایتالیایی مدعی شدند که بارسلونا و چلسی دو تیمی هستند که به صورت جدی به دنبال جذب دی‌لیخت هستند و مذاکراتی را نیز با مدیر برنامه‌های او که تا سال 2024 با یووه قرارداد دارد آغاز کرده‌اند.

 

1599475

 

مینو رایولا همچنین پیش از این اشاره کرده بود که موکلش آماده است تا چالش جدیدی را در پایان فصل تجربه کند و زمان برای برداشتن قدمی جدید در زندگی حرفه‌ای او رسیده است.

عملکرد ضعیف این مدافع هلندی برابر رم و کارت قرمزی که او دریافت کرد باعث اعتراض بسیاری از هواداران شده است. هرچند این بازیکن قصد ندارد  تورین را در این پنجره نقل و انتقالات ترک کند اما جدایی او در تابستان بسیار محتمل است و به نظر می‌رسد که این موضوع روی تمرکزش تاثیرگذار بوده است.

جورجو کیه‌لینی و لئوناردو بونوچی هر دو در حال حاضر به دلیل مصدومیت قادر به حضور در میدان نیستند و این یعنی آلگری در این برهه حساس از لیگ به دی‌لیخت نیاز زیادی دارد و اخراج او تاثیر منفی بسیاری بر شرایط یووه خواهد داشت.

دیدگاه‌ها