کد خبر : 1803452 | 20 دی 1400 ساعت 13:30 | 28.4K بازدید | 16 دیدگاه

فتح‌الله‌زاده: آن سهام از من گرفته شد

مدیرعامل اسبق استقلال مدعی است که سهامی که در اختیار داشته، بدون اجازه او و انجام مراحل قانونی از وی سلب و گرفته شده است.

فتح‌الله‌زاده: آن سهام از من گرفته شد

به گزارش "ورزش سه"، اعلام این موضوع که 2.5 درصد از سهام باشگاه استقلال در اختیار علی فتح الله زاده مدیرعامل اسبق این باشگاه و دیگر مدیران وقت آن قرار داشته، با توضیحاتی از سوی وی همراه شد.

فتح الله زاده در ابتدای صحبت‌هایش با اشاره به اینکه اکنون استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا حذف شده‌اند و بحث سهام چرا به میان آمده است گفت: واقعا متوجه نمی شوم در این شرایط به میان کشیدن این بحث چه ربطی دارد. این موضوعی نیست که الان بخواهد بحث شود. چند سال پیش این موضوع بوده و الان کل سهام به وزارت ورزش انتقال داده شده است. به درخواست ما هم نبوده و الان در ثبت شرکت ها، صد درصد سند به نام باشگاه استقلال است.

 

وی ادامه داد: یک تخلف دیگر بوده که بدون اینکه اجازه بگیرند انتقال را انجام دادند و ثبت شرکت و اساسنامه را عوض کردند. اگر بحث و دعوایی باشد بعدا این ها می توانند مدعی شوند. این یک بحث حاشیه ای است که الان آمده تا افکار عمومی را به سمت دیگری ببرد.

 


مدیرعامل اسبق استقلال در واکنش به اینکه این بحث زمانی رو آمده که در اعلام تخلفاتی که از سوی دو باشگاه صورت گرفته، استقلال 97.5 درصد در اختیار وزارت ورزش اعلام شده و 2.5 درصد باقیمانده طی بررسی‌ها در اختیار او و دیگر مدیران وقت باشگاه بوده است و اکنون سوال پیش آمده که چرا بعد از کنار رفتن آنها، این سهام به مدیر بعدی واگذار نشده است، گفت: متاسفم واقعا و اگر کنفدراسیون ایرادی گرفته و به عنوان تخلف یاد کرده نه از این 2.5 درصد که گفته چرا بقیه آن هم در اختیار مردم و ... نبوده است. باید صد درصد در اختیار افراد باشد.

 

وی ادامه داد: اگر مالکیت در اختیار افراد بود نه وزارت ورزش ایرادی نداشت و از سوی کنفدراسیون تخلف نبود.

فتح الله زاده درباره وضعیت این درصد سهامی که اعلام شده در اختیار آنهاست، گفت: من قبلا و چند سال پیش و حتی پارسال مصاحبه کردم و گفتم. در مصاحبه ام گفتم شما به چه شکل وقتی موافقت این عزیزان را دریافت نکردید خودتان رفتید و وضعیت سهام و اساسنامه و ... را عوض کردید.

 

مدیرعامل اسبق استقلال درباره اینکه چرا زمان پایان همکاری‌اش با این باشگاه سهام دریافتی را به نفر بعدی انتقال نداده است گفت: عزیزم این سهام بادمجان و خیار نیست که شما بروید بازار انجام بدهید. انتقال آن مراحلی دارد و باید حساب ها رسیدگی و بسته شود. در اختیار مدیرعامل و هیات مدیره نیست و در اختیار مجمع است. مجمع باید جلسه تشکیل دهد و حساب رسیده شود و برود. تاکنون این اتفاق نیفتاده است.

دیدگاه‌ها