کد خبر : 1803458 | 20 دی 1400 ساعت 14:25 | 19.2K بازدید | 11 دیدگاه

روی کین:

آرسنال انگار رئال بود ولی مثل تیم محلی بازی کرد

روی کین به بازی ضعیف آرسنال برابر ناتینگهام فارست تاخت و آنها را به یک تیم محلی تشبیه کرد.

آرسنال انگار رئال بود ولی مثل تیم محلی بازی کرد

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه دیدارهای دور سوم از جام حذفی فوتبال انگلیس، روز گذشته تیم فوتبال آرسنال میهمان ناتینگهام فارست تیمی از دسته اول فوتبال انگلیس(چمپیونشیپ) بود و با نتیجه 1-0 مغلوب میزبان خود شد.

 

 

1681480

 

1681479

 

 

لوئیز گرابان در دقیقه 83 تنها گل این بازی را برای قهرمان سابق اروپا به ثمر رساند تا این تیم هم به مرحله یک چهارم جام حذفی انگلیس راه پیدا کند. این تنها دومین بار در 26 فصل گذشته است که آرسنال در سومین دور از رقابت‌های جام حذفی انگلیس حذف می‌شود.

آرسنالی ها بر خلاف همیشه پیراهن هایی به رنگ سفید بر تن داشتند که دلیل آن کمپین ضد خشونت های مرگبار علیه جوانان بود. کمپینی با شعار "قرمز دیگر بس است".

 

 

1681481

 

 

روی کین اسطوره منچستریونایتد که خود سابقه بازی برای ناتینگهام را دارد، به عنوان کارشناس بازی به شدت علیه توپچی ها تاخت و گفت:« آرسنال امشب سفیدپوش بود و به نظر می رسید رئال مادرید در زمین حضور دارد ولی در واقع آرسنال نه تنها شبیه به رئال نبود که مثل یک تیم محلی بازی کرد. به بازی این تیم نگاه کنید، مزخرف محض بود.»

 

 

1681478

 

 

کین ادامه داد:« بله، آرسنال چندین غایب بزرگ داشت ولی وقتی به عنوان تیمی بزرگ مثل آرسنال در میدان حاضر می شوید، باید خودتان را نشان دهید ولی بازیکنان درون زمین انگار عضو آرسنال نبودند. شما باید به زمین بروید و بگویید ما آرسنال هستیم. این روزها شرایط آرسنال بهتر از قبل است و امیدواری هایی برای بازگشت به روزهای خوب وجود دارد ولی شکست برابر ناتینگهام یک قدم به عقب بزرگ بود. بازی آرسنال برابر سیتی فوق العاده بود ولی حقیقت امروز این است که آنها برابر ناتینگهام شکست خورده و حذف شدند.»

 

دیدگاه‌ها