کد خبر : 1803476 | 20 دی 1400 ساعت 15:58 | 10.1K بازدید | 2 دیدگاه

میلان اشکرینیار:

قرار نیست بابت تشکر به باستونی شام بدهم!

میلان اشکرینیار، مدافع اسلواک اینتر مدعی شد تصمیمی به تشکر از الساندرو باستونی بابت ارسال پاس گل ندارد.

قرار نیست بابت تشکر به باستونی شام بدهم!

به گزارش "ورزش سه"، نراتزوری در دقیقه 30 با یک ضربه تماشایی الساندرو باستونی از لاتزیو پیش افتاد، اما چیرو ایموبیله تنها پنج دقیقه بعد گل تساوی را به ثمر رساند. در نیمه دوم و روی ارسال باستونی، میلان اشکرینیار در دقیقه 67 گل دوم را به ثمر رسانده و پیروزی مهم اینتر در دیدار مقابل لاتزیو را قطعی کرد. حالا این مدافع 26 ساله و اسلواک در مورد گلزنی خود برابر لاتزیو و البته اشتباه بازیکنان اینتر هنگام باز شدن دروازه برابر ایموبیله صحبت کرده است.

 

1681509

 

میلان اشکرینیار گفت: "من می دانم که الساندرو باستونی در بازی با پا از توانایی بالایی برخوردار است و او در گذشته نیز ارسال های خوبی انجام داده بود، بنابراین من برای سرزنی بلند شدم و حالا نیز بسیار خوشحالم که توانستم دروازه لاتزیو را باز کند. آیا بابت این پاس گل به باستونی شام می دهم؟ حالا دیگر اغراق نکنیم. فینال سوپرجام ایتالیا مقابل یوونتوس؟ فعلا از پیروزی مقابل لاتزیو لذت می بریم و از فردا به سوپرجام ایتالیا فکر خواهیم کرد.

 

نحوه گل تساوی چییرو ایموبیله؟ ما اشتباه کردیم، البته نه فقط ما مدافعان و بلکه کل بازیکنان تیم. یک نفر می توانست جلوی توپ را بگیرد و خود من نیز می توانستم بازگردم و توپ را دفع کنم، اما فکر کردم استفان دی فرای یا سمیر هندانوویچ آنجا حضور دارند و آنها نیز همین فکر را کردند. این اشتباه کل تیم است و ما می‌توانستیم بهتر عمل کنیم، اما در کل برابر لاتزیو دوباره شخصیت تیمی خود را نشان دادیم."

دیدگاه‌ها